Gå til innhold

Hva hadde du valgt? Ekstra soverom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi bygger på. Vi har to barn. Kan hende vi får ett til i fremtiden. 

Vi har to soverom. Skal bygge ihvertfall to til. Det ene blir gjesterom/kontor/lagring frem til kanskje nytt barn. 

Ville dere valgt ett soverom til eller droppet det og heller fått de 4 andre større? 

Ved ett barn til blir det da ikke noe gjesterom. 

Anonymkode: 92b6e...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ho an på hvor store rommene blot om det er 5 soverom. Det minste soverommet her er 9 kvm, og mindre soverom er nesten for smått. Ser at nye hus ofte har soverom på 7 kvm, og det er lite. Da hadde jeg heller gått for 4 litt større rom. Vi har 3 barn, og 4 soverom. Når vi har besøk ligger de enten i kjellerstua, eller det ene barnet sover på madrass på vårt rom. Her er det ikke så ofte gjester, så vi prioriterte ikke et ekstra rom. 

Anonymkode: d8f90...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte kommer dere til å ha bruk for et gjesterom? Vi har all familie forholdsvis nærme, så vi hatt sjelden overnattingsbesøk av dem. De få gangene en av besteforeldrene overnatter, sover stort sett barna på samme rom eller gjesten sover på sofaen i stua.  Har barna overnatting sover de selvfølgelig på samme som. Jeg hadde prioritert større rom heller enn gjesterom. 

Hadde all slekta bodd langt unna og blir et par uker når de kom, hadde jeg uten tvil prioritert et gjesterom. 

Anonymkode: 8138a...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har 6 soverom, kunne ikke hatt mindre, vi har en ledig hvis vi får flere, et gjesterom og et som brukes det som hobbyrom/kontor :) synes det er veldig kjekt med et ekstra uansett om man skal ha flere eller ikke

Anonymkode: e8855...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt et ekstra rom som kunne brukes som gjesterom og kontor.

Anonymkode: 43820...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig glade for gjesterommet selv om vi bare har overnatting der 2-3 netter i året. Det har sovesofa og fungerer som barnas stue. Der har vi alle spillkonsoller, og kan lukke døra til rotet de lager. Et helt nødvendig rom selv om vi har to stuer utenom!

Jeg ville helt klart prioritert et ekstra rom, hvis ikke det gjør at de andre rommene blir veldig små. 

Anonymkode: a70ec...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...