Gå til innhold

kan corona smitte via sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er ganske sexuellt aktiv og møter jo da mange forsjkellige menn i uka. lurer bare på om jeg burde beskymre meg for å få corona av en sexpartner. bruker som oftest ikke kondom

Anonymkode: 67593...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke korona via underlivet, men det er vanskelig å holde en meters avstand når du har sex så har mannen korona vil han lett kunne smitte deg fordi dere har nærkontakt.

Sier jo seg selv når det fremdeles frarådes å gi en klem...

Anonymkode: 694a6...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg er ganske sexuellt aktiv og møter jo da mange forsjkellige menn i uka. lurer bare på om jeg burde beskymre meg for å få corona av en sexpartner. bruker som oftest ikke kondom

Anonymkode: 67593...ae6

Jøje meg... 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg er ganske sexuellt aktiv og møter jo da mange forsjkellige menn i uka. lurer bare på om jeg burde beskymre meg for å få corona av en sexpartner. bruker som oftest ikke kondom

Anonymkode: 67593...ae6

Hvorfor driter du i egen og andres helse?

Har du ingen kunnskap om seksuelt overførbare infeksjoner?

Covid-19 er en av de tingene du kan pådra deg fordi du ikke overholder smittevernreglene. Og du kan smitte mange andre.

Har du sex med flere sexpartnere i uken og uten kondom, da er du rett og slett en fare for deg selv og andre.

 

Anonymkode: a9c68...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør definitivt *beSkymre* deg for litt forskjellig... 🤷🏼‍♀️

Hva tror du selv? Du bør spørre deg selv om det er mulig for deg å bli forkjølet ved å ha nærkontakt med mange forskjellige menn. Om svaret på det spørsmålet er ja, tenker jeg du trygt kan anta at du også kan bli smittet av korona. 

Endret av Bjæk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å si det sånn, vi i helsevesenet beskytter slimhinner. Øyne, munn etc. Du har slimhinner i høna som du ikke beskytter. Om jeg hadde brukt høna på jobb hadde jeg brukt beskyttelse, vær du trygg. Dumskap er dessverre ikke mulig å beskytte seg mot.

Anonymkode: adf3f...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du god sex med en meters avstand til den du har sex med? Hvilken del av 1-metersregelen er det du ikke skjønner?

Anonymkode: 934c9...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Anonym bruker said:

Du får ikke korona via underlivet, men det er vanskelig å holde en meters avstand når du har sex så har mannen korona vil han lett kunne smitte deg fordi dere har nærkontakt.

Sier jo seg selv når det fremdeles frarådes å gi en klem...

Anonymkode: 694a6...346

frarådes ikke og gi en klem lengre nå.

Jeg har hatt sex siden midten av Mai, så lenge begge er forsiktig og er renslig og vasker hender går det fint, men begge må jo være ærlig hvis man føler seg syk

Anonymkode: ded53...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

frarådes ikke og gi en klem lengre nå.

Jeg har hatt sex siden midten av Mai, så lenge begge er forsiktig og er renslig og vasker hender går det fint, men begge må jo være ærlig hvis man føler seg syk

Anonymkode: ded53...ba0

Jo det gjør det, de gikk ut i media og sa det var en feil at det nå var lov å klemme. 

Anonymkode: 694a6...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Jo det gjør det, de gikk ut i media og sa det var en feil at det nå var lov å klemme. 

Anonymkode: 694a6...346

bare tull, du finner på det

Anonymkode: ded53...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

jeg er ganske sexuellt aktiv og møter jo da mange forsjkellige menn i uka. lurer bare på om jeg burde beskymre meg for å få corona av en sexpartner. bruker som oftest ikke kondom

Anonymkode: 67593...ae6

Eventuell coronasmitte er helt tydelig ikke ditt største problem

Anonymkode: 7d158...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

frarådes ikke og gi en klem lengre nå.

Jeg har hatt sex siden midten av Mai, så lenge begge er forsiktig og er renslig og vasker hender går det fint, men begge må jo være ærlig hvis man føler seg syk

Anonymkode: ded53...ba0

Nærkontakt smitter. Sånn er det bare. Er du to meter fra en smittet person i, i samme rom, i et kvarter, da er du i høy risiko for å bli smittet av covid-19, selv om den andre ikke har symptomer eller vet den er syk.

Man kan ha covid-19 uten å ha symptomer og uten å føle seg syk.

Du velger i tillegg til dette å ha ubeskyttet sex med flere fremmede i uken. Slike som deg burde ikke få lov til å gå løs, for du risikerer å gjøre mange andre syke. At du selv driter i egen helse er ikke grunn god nok til å gi f... i at du kan ødelegge andres helse og liv.

 

Anonymkode: a9c68...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

bare tull, du finner på det

Anonymkode: ded53...ba0

Det som nå er greit er å gi dinfaste kjæreste en klem selv om dere ikke bor sammen med eller eventuelt en annen person, ikke at du klemmer alle vennene eller msnge sexpartnere.

Anonymkode: 400d6...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...