Gå til innhold

Kjøpte du ny eller brukt vogn til første barnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og dere som kjøpte brukt, var dere fornøyd med vognen? 

Anonymkode: e8a79...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte ny, Stokke trails, veldig fornøyd med den, 🙂🙂

Anonymkode: 189a6...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt både nye og brukte vogner til begge barna og vært fornøyd. 

Anonymkode: 9e0f4...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ny til Nr 2 og brukte den til Nr 2 og. Nr 3 kjøpte jeg brukt til :)

Anonymkode: 5f8bf...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt brukt, her var nr.4 første som fikk helt ny vogn😁

Anonymkode: ccb7e...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny! Kunne aldri falt meg inn å kjøpe brukt til første barnet. Fikk den jeg ville ha av foreldrene mine. Angret så snart barnet skulle over i sportsdel og kjøpte en annen. 

Anonymkode: 57481...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt. Alle 4 vognene ble kjøpt brukt 😅 

Først en emmaljunga duo vogn. Den ble igjen hos pappaen da vi gjorde det slutt. Så kjøpte jeg en vendbar, det var bomkjøp. Kjøpte da en Brio duo, den gjorde nytta si en god stund, men ble trang med vinterpose oppi. Gikk da for Tfk joggster twist, og elsket den. Skal jeg ha flere barn, kjøper jeg Tfk med én gang. 

Anonymkode: cffae...a60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt. Var fornøyd med den. Kjøpte ny til barn nummer to og ny barn nummer 3

Anonymkode: 73430...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt. Kjempefornøyd. Brukte 1.500,- Ble også brukt til nr. 2. Nå koster jo vognene helt vanvittig mye.

Anonymkode: 317fa...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny til førstemann, som også ble brukt til andremann.

Ny til tredjemann, som også ble brukt til fjerdemann.

Har hatt mange vogner da, sportsvogner og barnehagevogner, noen arvet og noen kjøpt brukt. Har egentlig vært fornøyd med alle jeg.

Anonymkode: 6c913...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ny kombivogn av foreldrene mine. Brukte den til alle tre, første året og til soving i barnehagen. 
Har også kjøpt ny søskenvogn og ny trille. Aldri kjøpt brukt vogn, men har brukt alle vognene til flere barn... 

Anonymkode: 9890b...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brukt til første barn (simo duo) og brukt til andre barn (simo classic exclusive), kjøpte ny søskenvogn til begge to (mountain buggy). Og en ny Brio sitty.  Til tredjemann arvet jeg en brukt emmaljunga edge duo og en emmaljunga scooter. Vurderer å kjøpe en ny joggevogn til tredje. Har vært fornøyd med alle vognene. 

Anonymkode: be6da...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny, har bare hatt én vogn som begge barna har brukt. Den er 8 år og like fin. 😊 Brukte den fra de var 0- nesten 4 år- i parker osv. Emaljunga. 

Anonymkode: 4be95...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brukt til begge barna. Simo til den første. Den andre brukte den også i 1 år. Fikk en ny brukt vogn til bhgstart, City elite.  Fornøyd med begge to

Anonymkode: f9668...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt ny hver gang. Brukte vogner selges så dyrt, bedre å kjøpe nytt pga garanti, fare for mugg osv 

Anonymkode: ad53b...68d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt til nr 1. Kjøpte etterhvert en Emmaljunga sportsvogn. Kjøpte ny bagdel til den når nr 2 kom. 

 

Anonymkode: 683ab...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpt ny hver gang. Brukte vogner selges så dyrt, bedre å kjøpe nytt pga garanti, fare for mugg osv 

Anonymkode: ad53b...68d

Hvordan kan du si at brukte vogner selges dyrt? Vår emmaljungavogn til 10 000,- kunne vi fått 2000,- for! Helt strøken og brukt til ett barn. 

Vi valgte heller å donorere den bort til en organisasjon, jeg nekter å selge til skampris. 

Anonymkode: cbddb...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine betalte for vogna til eldste, kjøpte en Simo kombivogn. Brukte den til nummer to også. Kjøpte ny Emmaljunga Duo til nummer tre. Den første vogna ble gitt til barnehagen som sovevogn, den var nokså utslitt. Den andre vogna solgte vi videre. Har i tillegg kjøpt noen billigere vogner og triller, de har blitt gitt bort til naboer etter at vi ikke lenger trengte dem. 

Anonymkode: 59359...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ny vogn med bag og sportsdel. Kjøpte brukt trille til å ha i bilen og brukt vogn til å ha i barnehagen.

Anonymkode: 6a77c...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Anonym bruker said:

Og dere som kjøpte brukt, var dere fornøyd med vognen? 

Anonymkode: e8a79...20c

vi kjøpte brukt, mange pent brukte vogner og koster veldig mye for en ny

Anonymkode: f6c6e...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...