Gå til innhold

Selger dere eller gir dere bort barneklær?🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har barneklær i str 50-116 etter sønnen min. Barneklær fra name it, KappAhl (newbie) , hm , Lindex og disse vanlige kleskjedene. Jeg tenker å spare på noe babytøy av sentimental verdi, resten må bort  da jeg ikke kan ta vare på alt 😅. Yttertøy (dyre vinterdresser m.m) arver lillesøster.

 

Gir dere bort det som ser fint ut eller selger dere?

Anonymkode: cff62...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir noe til lindex og får 50 kr.

Selger noe. 

Kaster noe

Anonymkode: e1cbc...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir bort det meste så lenge det er i ok stand. Hvis det er snakk om en spesielt dyr dress eller annet yttertøy som knapt er brukt, selger jeg det, men det må være ting med en reell gjensalgsverdi for at jeg skal gidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har barneklær i str 50-116 etter sønnen min. Barneklær fra name it, KappAhl (newbie) , hm , Lindex og disse vanlige kleskjedene. Jeg tenker å spare på noe babytøy av sentimental verdi, resten må bort  da jeg ikke kan ta vare på alt 😅. Yttertøy (dyre vinterdresser m.m) arver lillesøster.

 

Gir dere bort det som ser fint ut eller selger dere?

Anonymkode: cff62...af8

Selger :) siste jeg solgte var fra 98-116/122, fikk 3500 for alt, forlanget 2000 ,men ble budruder da flere ville ha.

Var 4 vinterdresser ( Reima ) , 3 vårdresser name it og en del jakker og masse av ull og så vanlige klær :) 20 joggedresser og 50 sommersett, og så var det en del busker, gensere og sokker.

Når jeg solgte 50-92 fikk jeg 2500 :)

Anonymkode: 448d1...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger 3 bæreposer med klær for ca 150-300 kr. Alt ettersom hva det er. Flekkete/hullete tøy kaster jeg.

Dyrere ting som dresser/vintersko osv selger jeg stykk pris kr 150-250

Tenker hva jeg selv hadde giddi å betalt for brukte klær fra kjeder.. og det er lite 😅😂

Anonymkode: 5b250...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger enkeltplagg som er dyre, men det koster mer enn det smaker ofte.

Kjedebutikkklær gir jeg bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir til Fretex, Røde kors osv. Syntes det er greit at det går til noen som trenger det. 

Anonymkode: 84967...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...