Gå til innhold

hvor ofte drikker du deg full?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 ganger i året ca. Sommerfesten og julebordet. Hender vi leier hytte i Trysil å da blir det en dag på aferski også 🥳

Anonymkode: cef9d...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært full hele 5 ganger i hele mitt liv. Er 46 og siste gang er 10 år siden. Er fyllesyk i flere dager så det frister ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke sist jeg var full, men i hvert fall før jeg fikk barn. Eldste er 14. 

Anonymkode: 197a5...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg blir direkte full, men brisen-ish blir jeg nok. 😉 Er IKKE ofte det blir festing på meg da, MAX 4-5 ganger i året.

Anonymkode: 8bf5e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange flinke her da som ikke rører i hele tatt, synes det er veldig godt med et glass vin eller øl en gang i blant :)

Anonymkode: 804e0...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var full en gang da jeg var 18. Det likte jeg ikke, så har aldri drukket meg mer enn fnisebrisen siden det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri nå mer. Sikkert 10 år siden sist. Liker ikke å bli full, og tar mange dager før jeg kommer meg.

Anonymkode: 20741...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så flott at man er forskjellig da :)

Anonymkode: 804e0...b82

Nei, ikke på dette området. Det å drikke seg full er aldri en god ting.

Anonymkode: 299ab...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten aldri, kun brisen. Liker ikke å bli full og synes folk som er fulle er pyton å omgås også.

Anonymkode: b7a3c...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går linjen mellom brisen/godt i farta og full da mener dere?

Påvirket kan jeg jo være. 

Hvor går liksom grensen?

Anonymkode: 313d0...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor går linjen mellom brisen/godt i farta og full da mener dere?

Påvirket kan jeg jo være. 

Hvor går liksom grensen?

Anonymkode: 313d0...74b

Min skala er omtrent som denne:

Brisen - lett påvirket, men har fortsatt de sosiale antennene, artikulasjonen, balansen og volumkontrollen på.

Godt i farta - Balansen, artikulasjonen og volumkontrollen begynner å svikte. De sosiale antennene tar ikke inn på alle frekvenser lenger, men man kan fortsatt ta seg sammen.

Full - Proporsjonalt med at volum, balanse, sosiale antenner, vurderingsevne og alt det andre svikter, så øker selvfølelsen, med mindre man er en fyllegriner. Du er til generell plage for omgivelsene, som ikke er enig i at du er "beeesteeeveeenn" , at du er rågod til å danse på bordet,  at du kan synge opera som Lise Davidsen eller at det å slå hjul i Storgata er noen god idé, med mindre de er like fulle. Full kommer med høy skrubbsårfaktor, både fysisk og mentalt. 

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva man definerer som full. Jeg definerer full som at man mister kontroll, snøvler og klarer ikkje føre en samtale, andre definerer det som noe annet

Med gubben og gode venner blir vi i veldig god form. Godt brisen vil jeg si, andre definerer det kanskje som full. Alle er i godt humør, pratsomme, plutselig er å synge karaoke eller danse ikke flaut lenger 😁 men ingen blir så full at man skjemmer seg ut. 

Anonymkode: ffcfe...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...