Gå til innhold

Hadde dere dratt tilbake til frisøren med dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min klippet håret sitt i går. Ser i dag at den ene siden er noe lengre enn den andre. Jeg tenker jeg skal se på det etterpå om jeg klarer å rette det opp selv. Men, vet ikke om jeg får det til. 

Vi bor på et lite sted, så syns det er ubehagelig å gå tilbake å "klage" på hårklippen. Vurderer å ta henne med til en annen frisørsalong for å rett det opp om jeg ikke får til selv🙈

Anonymkode: 09305...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min klippet håret sitt i går. Ser i dag at den ene siden er noe lengre enn den andre. Jeg tenker jeg skal se på det etterpå om jeg klarer å rette det opp selv. Men, vet ikke om jeg får det til. 

Vi bor på et lite sted, så syns det er ubehagelig å gå tilbake å "klage" på hårklippen. Vurderer å ta henne med til en annen frisørsalong for å rett det opp om jeg ikke får til selv🙈

Anonymkode: 09305...46d

Jeg gjorde det med min datter. 

Anonymkode: 6a5f0...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å gå tilbake, det tar frisøren kort tid å rette opp.

Anonymkode: b6bf5...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg uten problemer gått tilbake med.

Hadde jeg merket at frisøren ble litt snurt kunne jeg valgt å si noe som at hun må ha holdt hodet litt skjevt, ikke så lett å få det rett på disse barna bestandig. 

Anonymkode: 91750...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt går du tilbake. Du må hverken prøve deg på å rette det opp selv eller betale for ny klipp hos andre. 

Frisøren er en håndtverker og kan selvsagt være uheldig. Min frisør vil heller at vi kommer tilbake enn å gå rundt og klage. 

Anonymkode: 91f9a...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå tilbake 😊 Frisøren min har sagt at vi må bare komme tilbake hvis vi merker at det plutselig stikker litt lengre hår ut eller at det er noe annet vi vil ha rettet på. Har til gode å måtte gjøre det, men jeg er sikker på at hun heller vil rette det opp selv enn at noen andre ordner opp i hennes "feil". Vår hyggelig og ydmyk når dere drar dit, så er jeg nesten sikker på at det ikke blir ubehagelig for verken dere eller frisøren:-) 

Anonymkode: 0cf8c...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...