Gå til innhold

Tror du Johnny Depp er skyldig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når det gjelder rangering av synd.. så er det mange som anser falsk konemishandling som verre enn konemishandling.

Noe konemishandlere vet.

Men litt rart han ikke har mer historie med andre damer.

Anonymkode: 14625...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen mennesker drar frem det verste i hverandre... 

Om jeg har forstått det rett så var det et turbulent forhold, intenst, med mye lidenskap, på godt og vondt. Sånne forhold er som regel ikke liv laga, god sex, men krangler og lidenskapen som kommer frem i sjalusi og sinne er ikke bra. 

Jeg vet ikke om hvem som slo, om hun slo, om han slo, om begge eller ingen slo, men det var sikkert like greit det ble slutt. 

Anonymkode: 935cf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så latterlig med folk som bruker tida si til å spekulere i ting de faktisk ikke har noen verdens forutsetning formå mene noe om. 

Anonymkode: ba519...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

#BelieveAllWomen

Anonymkode: 1a039...45a

Kutt ut!!

Den hashtaggen er rett og slett latterlig og stemmer overhode ikke. Du vet like godt som meg at alle kvinner ikke snakker sant. 

Anonymkode: 74785...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fulgt så godt med men har det ikke kommet frem at hun også har vært voldelig? At mishandlingen var en slåsskamp der begge slåss?

Voksne folk burde ikke slåss så begge er vel skyldig. Samtidig er en mann mer sårbar i forhold til slike anklager så han burde vært ekstra varsom. 

Anonymkode: 642a9...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mer på Johnny Depp enn på Amber Heard. Alle tidligere kvinner i livet hans støtter han, det har kommet frem opptak der hun innrømmer at hun har vært voldelig. Før de ble skilt, så truet hun med at hun skulle ødelegge livet hans osv. Håper hun får svi for løgnene sine.

Anonymkode: dd6d1...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er like fæle begge 2, og tror vel ikke han er så ille som Amber sier, og i tillegg har han aldri rørt ex kona si, så mye skurrer

Anonymkode: 2922c...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...