Gå til innhold

Er det flere enn meg som spiser sjokolade hver dag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler det litt forbudt på en måte. Kollegene mine tør nesten ikke ta kake om vi har det på jobb en sjelden gang, for de kan ikke spise sånt midt i uka. Man proppes ørene fulle av hvor skadelig det er med for mye sukker. Det er det nok også altså, men jeg spiser ikke enorme mengder. Men litt hver dag likevel......

Flere som meg?

Anonymkode: e00fa...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke er overvektig av betydning og ellers spiser sundt og nok, så spiller det da ingen rolle! Heldig er du om du klarer stoppe etter en liten bit. Jeg er som dine kolleger. Kan ikke ta litt, derfor holder jeg meg unna alt i ukedagene, for klarer ikke stoppe!!!! Er blitt bedre til å ikke "overfråtse" i helgene, men i starten, da jeg hadde kuttet ut alle snop i ukedagene var det ekstreme menger jeg fylt på med i helgene!! Men gikk seg til, så har heldigvis kommet til det punktet at jeg ikke "tar igjen" det jeg ikke spiser av godsaker i ukedagene i løpet av helga lenger. Men kan ikke "unne meg litt i hverdagen";- for å si det sånn. Det skjer,- selvfølgelig,- er ikke nazi,- men det er meget, meget sjeldent,- og det må være en virkelig GOD unnskyldning for å gjøre det :)  

Anonymkode: 83c34...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiser sjokolade så godt som hver dag. Men da mørk, 85 % sjokolade. Og jeg begrenser inntaket til 10-20 gram daglig, en til to ruter på de jeg kjøper. Noen ganger spiser jeg mindre eller ikke noe, andre ganger litt mer.

Holder meg unna kaker og andre sjokolader da min kropp ikke har godt av sukker og jeg ikke tåler melk og korn.

Anonymkode: f5a59...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider