Gå til innhold

Noen som har blitt testet for korona her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jeg skrive ned alle vi har møtt, og levere fra oss lista, når testen tas? Eller skal ikke det gjøres med mindre man får en positiv test?

Anonymkode: 44def...1e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjøres vel bare ved positiv test. Min mor ble testet, var aldri noe snakk om å kartlegge hvor hun hadde vært eller hos hvem før hun fikk svaret. Hennes svar var negativt, så ble ikke mer snakk om det.

Men er det mistanke hos dere, og dere er flere, da ville jeg begynt å skrive en slik liste, så går det raskere hvis testen skulle vise seg å være positiv.

Anonymkode: e12c0...3d5

Skrevet

Tok prøven på lørdag og leverte ingen liste. Er jo ikke nødvendig med mindre du får positiv test. De aller fleste får jo negativ. Så med mindre du er veldig sikker på å ha det kan du vente med liste. I alle fall i Oslo. 

Skrevet

Ingen liste ved negativ test. Møre og Romsdal testet jeg i.

Anonymkode: b754a...437

Skrevet

Ble oppringt av kommunelegen da jeg testet positivt. Da måtte jeg oppgi hvor jeg hadde vært og hvem jeg hadde vært med de siste 14 dagene. 

Anonymkode: a2f50...c81

Skrevet
On 7/1/2020 at 10:28 PM, Anonym bruker said:

Må jeg skrive ned alle vi har møtt, og levere fra oss lista, når testen tas? Eller skal ikke det gjøres med mindre man får en positiv test?

Anonymkode: 44def...1e9

Jeg fikk siden jeg er i risikogruppe og jobber inne helsesektoren, den visste positivt,men var feil, så fikk tatt 2 til og en blodprøve, den første var helt feil

Anonymkode: df20b...5a0

Skrevet

Testa eldstejenta, ingen liste. Det gidder de vel ikke bruke tid på om du ikke er smittet...

Anonymkode: c5854...59e

Skrevet

Nei nei. Kun ved positiv test.

Anonymkode: b9c02...f38

Skrevet

Er det ikke bare 5% av de som blir testet som får positivt resultat eller noe sånt? De kan jo ikke bruke energi på å smittespore alle som får negativ test...

Anonymkode: e4a9c...d0f

Skrevet

Ingen liste, nei. Jeg testet også negativt. 

Anonymkode: 3be48...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...