Gå til innhold

Ang å gå fra samboer pga mye sinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet flere tråder her inne om min samboer som er mye aggressiv mot barna. Jeg tok til slutt kontakt med barnevernet.. og de sa at det var vold. Men ikke grov nok vold til at jeg burde be samboer flytte ut... Og vi fikk ingen hjelp derfra.. hvorfor sa dere at jeg burde ta kontakt med krisesenter? Barnevern? Hva kan egentlig de hjelpe med?

Anonymkode: dcdc2...408

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har svært vanskelig for å tro at du da har fortalt bv det samme som du har skrevet til oss? I så fall virker det som en ansatt som ikke burde hatt den jobben i bv! Eneste jeg i så fall kan tenke meg var om de sa at mannen gikk med på sinnemestringskurs, dere tok parterapi og foreldreveiledningskurs. Hvis ikke var det uansvarlig av den ansatte på kontoret hos bv. Kan det ha vært en person som kjenner din mann?

Jeg ville kontaktet krisesenter og bedt om råd og hjelp der. De har erfaring med kvinner som lever i voldelige forhold, slik du gjør. De kan hjelpe deg videre.

Å fortsette å bo med denne voldelige mannen er ikke noe alternativ, for det er omsorgssvikt. I tillegg blir du selv ødelagt av det.

Uansett, du vet du og barna tar skade av det, da skal du handle ut fra det.

Anonymkode: 64dbf...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...