Gå til innhold

hva ska jeg svare her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eksmann har blitt sammens med ei som er 17 år yngre enn seg selv, han er 50 selv, helt greit at han endelig har gått videre,men han maser på at hun skal treffe våres felles barn etter bare 4 måneder synes det er for tidlig, barna er 9 og 12 ,har også en på 23,men han skal selvsagt få bestemme selv hva han gjør.

Jeg selv er gift på nytt og det nok nesten 2 år før barna traff han, er jeg veldig kjip her eller bør jeg la henne møte dem?

Han har dessuten kun de i anhver ferie og 3 uker på sommer,siden  vi bor såpass langt unna hverandre

Anonymkode: 74ff6...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barna er såpass store, det er lenge siden bruddet og han har de så sjelden så tror jeg at jeg ville akseptert.

Han gjør jo som han vil uansett, du har ikke noe med hvem han lar barna møte når de er hos han, så det er jo hyggelig av han å spørre deg....

Men om barna ikke lenger er i sorg over bruddet, siden du er gift på nytt må det jo være en stund siden så er det ikke urimelig at de møter henne i ferien.

Ville mint han på at han er mest pappa de ukene han har barna da, han kan ikke "glemme" dem pga kjæresterier. Greit å ha noen kvelder/dager med henne, men han må også sette av tid til å være alene med barna.

Anonymkode: 0e728...9a9

Skrevet

Stopp Blair Waldorf / Love 85 / Februarprins

Seriøst. Skjer med at du hele tiden skal lage falske eventyrhistorier? Er du virkelig så ensom? Skaff hjelp! 

Anonymkode: 6c2ba...fdc

Skrevet

Er barna lagd av porselen? 

Ser ikke problemet. 

Anonymkode: 03281...d6a

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stopp Blair Waldorf / Love 85 / Februarprins

Seriøst. Skjer med at du hele tiden skal lage falske eventyrhistorier? Er du virkelig så ensom? Skaff hjelp! 

Anonymkode: 6c2ba...fdc

"Skjer med" at du hele tiden skal komme med disse kommentarene?

Anonymkode: cb29c...6e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...