Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Sønnen har lyst og ha kamerater med på hytta, de er en gjeng på 6,men jeg synes det blir for mye ,da vi selv har 4 barn, så sa at han kan spørre 3 av dem. Men så tenkte jeg etterpå, er dette greit? Anonymkode: 5a0d9...c47
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Nei, det synes jeg ikke var greit. Om du hadde begrenset det til en eller til nød to,så ok, men om 4 i gjengen skal på tur og to må utelates er det ikke greit. Anonymkode: a1012...c1b
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 Hvorfor 3?? Det holder vel med 1 så lenge dere selv har så mange barn. Er det 5 eller 6? For det er ikke greit å utelate to stk liksom.... Anonymkode: 1a618...f57
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Takk for svar Han har heldigvis ikke spurt ennå, så da kan jeg si at han får kun be med 2, da er det 3 som ikke blir bedt Anonymkode: 5a0d9...c47
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 Nei, det synes jeg virkelig ikke er greit. Da ville jeg ihvertfall satset på at alle fikk en invitasjon hver sin helg og begynt med 2 også tatt de 3 andre en annen helg, så alle fikk blitt med. Eller jeg ville reist et par dager uten familien og bare med hans venner og tatt alle sammen på en gang. Hvor langt er det til hytta, og hvor ofte er dere der? Anonymkode: 619c4...f14
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Nei, det synes jeg virkelig ikke er greit. Da ville jeg ihvertfall satset på at alle fikk en invitasjon hver sin helg og begynt med 2 også tatt de 3 andre en annen helg, så alle fikk blitt med. Eller jeg ville reist et par dager uten familien og bare med hans venner og tatt alle sammen på en gang. Hvor langt er det til hytta, og hvor ofte er dere der? Anonymkode: 619c4...f14 takk for svar vi ber 2 av 5 i vennegjengen synes det er greit, men enig at 3 av 5 hadde blitt feil. Vi er der kun 5-6 uker på sommer da det er 5-6 timer unna Anonymkode: 5a0d9...c47
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 2 av 5 er innafor👍🏻 Anonymkode: 9cdb5...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå