Gå til innhold

Hvem er du? Bare for gøy...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du:

1. Hun som hele tiden prøver å være pen/sexy og moderne? 

Eller

2. Hun som ikke bryr seg så mye. Som ikke synes det gjør noe å ha litt slitt hår og gammelt tøy? 

Å hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6b902...8b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. Er 32 år.

Anonymkode: f8766...de7

Skrevet

2 38 år. Så lenge jeg føler meg bra så er det det som teller 

Anonymkode: 92dcd...230

Skrevet

2.

Er 45 år da, og holdt på å dø av akutt sykdom for noen år siden. Nå er jeg takknemlig for livet, og noen slitte hårtupper, åreknuter og slike ting er virkelig helt uvensentlig.

Anonymkode: a61b1...609

Skrevet

Prøver på nr.1, men er stadig nr.2. Ser at de som har større barn (ihvertfall kollegaer og i familien) har alt mer på stell, mer tid til å shoppe og følge med på trender. De er alltid så fin og fjong, imens jeg har samme stil som jeg hadde i 2010. Jeg rekker ikke å få med meg en dritt av hva som er ‘in’ for tiden. Svigersøster kjøper interiør til stua mi, hun har tid og peiling😄

Er 38.

Anonymkode: 870da...9ed

Skrevet

1,5 😅 Umulig å velge en av dem. Jeg liker å ta meg bra ut, men ikke til en hver pris eller i alle anledninger. Er 39 år.

Anonymkode: 78c74...059

Skrevet

Er begge. 45 år. Liker å være fin i tøyet og velstelt på jobb og ute offentlig. Litt jålete. 
Kan fint bli med ungene på trening uten sminke med treningstøy og joggesko også da. Kjøper sjelden dyre klær men har egen stil. 

Anonymkode: d895b...82c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du:

1. Hun som hele tiden prøver å være pen/sexy og moderne? 

Eller

2. Hun som ikke bryr seg så mye. Som ikke synes det gjør noe å ha litt slitt hår og gammelt tøy? 

Å hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6b902...8b6

Det mangler en mellomting der.

Jeg er ikke opptatt av å være pen/sexy og moderne. Men jeg bryr meg om utseendet mitt og har min egen stil løsrevet fra dagens trend.. 

42 år

Anonymkode: 7c5b8...b42

Skrevet

Jeg er fornøyd nok med utseendet mitt og er sexy fordi jeg trives i egen kropp og med egen person. Men forsøke å være moderne, det gjør jeg knapt. Pga. dårlig økonomi blir håret gjerne slitt innimellom. Og gammelt tøy har jeg masse av. Har gått ned noen få kilo nå og da har jeg kommet inn i klær som jeg ikke har brukt på noen år. Har fått flere kommentarer på både kjole, skjørt og bluser, at folk synes de er fine og lurer på hvor de er kjøpt. Må le litt da, for de er mellom 10 og 17 år gamle ;) Kjøper man klær med et snitt som passer egen kroppsfasong, da ser det meste bra ut, uansett mote eller ikke mote. Jeg nærmer meg 50.

Enig med flere over. Jeg tror ikke det er så mange som er bare enten 1 eller 2.

Anonymkode: 23837...7df

Skrevet

Jeg er nr. 3

Hun som syns det er viktigere å kunne skille mellom å/og enn å være moderne, men som også vet at utseende sender signaler og derfor har pene klær og velstelt hår.

Anonymkode: bcb31...9b8

Skrevet

Er nok midt i mellom. 31 år. 

Skrevet

Når du setter det opp sånn, så havner jeg på nr 1. Men nå virker det som om du er ute etter å provosere. Jeg liker å se bra ut og er fornøyd med den jeg er. Er 46 år. Det betyr ikke at jeg er selvopptatt og at utseende er alt for meg. Det er ikke akkurat noe jeg går og tenker på i det daglige.

Anonymkode: 2d018...81c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøver på nr.1, men er stadig nr.2. Ser at de som har større barn (ihvertfall kollegaer og i familien) har alt mer på stell, mer tid til å shoppe og følge med på trender. De er alltid så fin og fjong, imens jeg har samme stil som jeg hadde i 2010. Jeg rekker ikke å få med meg en dritt av hva som er ‘in’ for tiden. Svigersøster kjøper interiør til stua mi, hun har tid og peiling😄

Er 38.

Anonymkode: 870da...9ed

Lo litt av denne 🙂 Bare snilt ment altså. Jeg prøver på nr 1 jeg og, men er nok mest nr 2 🙂

Anonymkode: e86a8...631

Skrevet (endret)

Jeg skulle ønske jeg var nr 1, men får det ikke til. Har virkelig ikke peiling på mote og hva som kler hvem, selv om det er enkelt å se hva som er pent på andre. Så da ender jeg opp med å ikke egentlig ha en stil. Og så er jeg også for bedagelig anlagt til å orke å prøve så veldig, gidder ikke sminke meg daglig f.eks.

Når det er sagt, jeg skiller på hjemmeklær og ute-blant-folk-klær.

Endret av Den perfekte mor, påan igjen
Skrevet

Blanding av begge. Liker å se pen ut, men er ikke så nøye på å være moderne. Er 39

Anonymkode: dc72f...8c6

Skrevet

Sikkert mest 2, bortsett fra at håret aldri er slitt og klærne også er hele og pene, så er jo velstelt. Men sminke, mote og å være sexy er ikke noe jeg strever etter.  

Er 43

Anonymkode: e5550...ff3

Skrevet

Per i dag: 2

Er 41 år

Anonymkode: 08a9e...f6b

Skrevet

Definitivt nr 1, 46 år

Skrevet

Jeg har gratis tilgang på både hårbehandlinger, negler, bryn, vipper og botox/Restylane så alt i den kategorien er tipp topp. Restylane har jeg aldri tatt da.. Jeg shopper jeg ganske ofte, men sjelden dyrt med unntak av sko og vesker. Ser jeg shabby ut går jeg ikke ut den dagen.

Anonymkode: 07d3f...259

Skrevet

Er nok nummer 2, men prøver å holde meg i form /være den beste versjon av meg selv, men ser det er vanskelig til tider. Har godtatt at jeg er god nok som jeg er. Er 37 år. 

Anonymkode: a779b...929

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...