Gå til innhold

Noen som jobber i bank her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å få tak i kunderådgiveren min. Forsøkt noen dager og i dag sa han at han beklagde at det hadde tatt tid men det er ett enormt trøkk mot bankene for tiden. I disse tider har vel bankene mindre å gjøre vil jeg tro? Færre lån og dårligere marked? Ble mitt skuffet på han siden han hadde lovd meg en tilbakemelding ang ett lån. 

Anonymkode: d65ec...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøvde å få tak i kunderådgiveren min. Forsøkt noen dager og i dag sa han at han beklagde at det hadde tatt tid men det er ett enormt trøkk mot bankene for tiden. I disse tider har vel bankene mindre å gjøre vil jeg tro? Færre lån og dårligere marked? Ble mitt skuffet på han siden han hadde lovd meg en tilbakemelding ang ett lån. 

Anonymkode: d65ec...66c

Hvorfor tror du ikke på forklaringen hans? Hvis du ikke har tillit til rådgiveren din, bør du bytte.

Hos oss er det veldig travelt. Renta er lav, så mange vil ha boliglån og hyttelån, og mange ringer for å få satt ned renta på eksisterende lån. Mange ringer også for å få hjelp i forbindelse med permittering og koronarelaterte økonomiske problemer, selv om det var mer av det i mars/april. Småsparere ringer og lurer på hva de skal gjøre med spareproduktene sine siden markedene er så urolige.

Travelt i bank i krisetider.

Anonymkode: d2af0...f40

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tror du ikke på forklaringen hans? Hvis du ikke har tillit til rådgiveren din, bør du bytte.

Hos oss er det veldig travelt. Renta er lav, så mange vil ha boliglån og hyttelån, og mange ringer for å få satt ned renta på eksisterende lån. Mange ringer også for å få hjelp i forbindelse med permittering og koronarelaterte økonomiske problemer, selv om det var mer av det i mars/april. Småsparere ringer og lurer på hva de skal gjøre med spareproduktene sine siden markedene er så urolige.

Travelt i bank i krisetider.

Anonymkode: d2af0...f40

Dette! Jobber også i bank, og samme kjøret hos oss. I tillegg er folk begynt på ferie, noe som betyr mer jobb på de som er på jobb.

Anonymkode: 656c8...043

Skrevet

Enormt trøkk hos oss også! 
Samme som over! 

Anonymkode: 468eb...830

Skrevet

"Buhu, vi må jobbe!" 😭

Anonymkode: f6a66...ec2

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Buhu, vi må jobbe!" 😭

Det var vel ikke DET som var temaet her!

Anonymkode: 656c8...043

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Buhu, vi må jobbe!" 😭

Ingen som har klaget på at de må jobbe her, ditt dumme nek. 

Anonymkode: 9df06...88e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...