Gå til innhold

Noen som har sett Normal People på NRK


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva syns du? Er på siste episode nå. Litt usikker på hva jeg syns, litt kjedelig til tider, men også veldig fin. Klarer ikke helt å si om den var super bra eller hva den er.

Anonymkode: f9f7b...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den er fantastisk. Fin og ekte skildring av uperfekte mennesker og kompliserte relasjoner. 

Anonymkode: ef34f...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den ikke. Begrenset hvor lenge jeg orker å se på folk gå rundt seg selv.. 

Føyer seg inn i rekken av kritikerroste serier som jeg ikke liker.. 

Anonymkode: 763fd...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte en gang, falt av. Ga den en ny sjanse- så den ordentlig (ikke bare på i bakgrunnen som da jeg  så første gang). Falt helt ♥ Kjente på kribling I magen, ble lei meg, skuffa osv. Syns skuespill og folmingen gjorde den helt fantastisk. Det at det går litt sakte i periode er også med på å gjøre opplevelsen mer ekte for meg (litt som også sesong 3 av skam gjorde) 

Anonymkode: 2b85f...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin. To søte, ikke-perfekte mennesker som elsker hverandre. Minner meg om mitt forhold, bare at vi ikke har problemene. Bar

Anonymkode: 09c93...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den, men det er jo en litt annerledes serie.

Den er ganske rolig, samtidig som det er en del "drama". Den handler om unge mennesker, og jeg synes filmingen, musikken, klærne osv gjorde den bra, på en litt neddempet måte samtidig som det jo var en del sex.

Så annerledes, helt klart, og verdt å se.

Anonymkode: dae32...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...