Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #1 Skrevet 30. juni 2020 På min arbeidsplass er vi 8 stk som jobber sammen. 5 damer og 3 menn. I pausen sitter vi på 2 bord. 4 damer på 1 bord og jeg og 3 menn på ett bord. På damebordet er det mye hvisking. Bøyer seg over bordet og hvisker. Er dette en typisk dameting? Jeg synes det er en ufin ting å gjøre. Er glad jeg sitter med menn. Er ikke sånn der 😃 Anonymkode: 2941e...c52
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #2 Skrevet 30. juni 2020 Er typisk kjerringer det... Men spesielt å sitte rundt to bord når dere kun er 8 stk... Anonymkode: 221a5...345
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #3 Skrevet 30. juni 2020 Jeg har en kollega som alltid hvisker når hun snakker på tomannshånd med noen. Det kan like godt være om været som noe konfidensielt, så det er nok bare en vane. Men jeg tar meg i å hviske tilbake 😂 Anonymkode: cb164...5dc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #4 Skrevet 30. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er typisk kjerringer det... Men spesielt å sitte rundt to bord når dere kun er 8 stk... Anonymkode: 221a5...345 Pga korona og avstand akkurat no. Men de hvisker ellers også Anonymkode: 2941e...c52
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #5 Skrevet 30. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pga korona og avstand akkurat no. Men de hvisker ellers også Anonymkode: 2941e...c52 Hvis målet er å holde avstand må hvisking bli utmattende.. Anonymkode: 97fc5...c82
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #6 Skrevet 30. juni 2020 Det er ikke typisk kvinner å sladre, men det er typisk drittsekker, uavhengig av kjønn. På min arbeidsplass har du noen skikkelig uprofesjonelle folk. Ødelegger mye.. Anonymkode: 7ea1e...149
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #7 Skrevet 30. juni 2020 Jeg kjenner en del som bestandig snakker veldig lavt. Irriterende, men det er bare en dårlig vane. Anonymkode: 4bf81...967
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2020 #8 Skrevet 30. juni 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner en del som bestandig snakker veldig lavt. Irriterende, men det er bare en dårlig vane. Anonymkode: 4bf81...967 De snakker høyt som regel, men så hvisker de ei stund Anonymkode: 2941e...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå