Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #1 Skrevet 29. juni 2020 Mine to barn har ett og to år igjen i barnehagen. Likevel vil jeg gi de ansatte en liten oppmerksomhet.  Hva er det gi este du har fått i gave? Hva ville du satt pris på å få?😊 Anonymkode: 4ef83...fa8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #2 Skrevet 29. juni 2020 Vin er best 🙈 eller noe å spise eller en såpe som er bra. Anonymkode: 924d8...a3e
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #3 Skrevet 29. juni 2020 Det beste har vært tovet sitteunderlag, strikket lue, vin, godteri, et fint dikt, et personlig kort og strikket fingervanter. Såper, hudpleie (kremer, masker etc), duftlys o.l. funker dårlig pga allergier og sensitiv hud. Anonymkode: bd44b...927
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 I år har jeg fått en kopp, sjokolade, cidere uten alkohol og nøtter. Helt supre gaver. Anonymkode: 53e72...465
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 Hyggelig med et kort med en hilsen, og noe som kan konsumeres, sjokolade/fruktdroos i en fin eske. En god såpe eller håndkrem, kaffe... Fikk en gang et kaffekrus med bilde av barnet trykket på, hyggelig, men ikke helt kanskje det jeg drikker kaffe av hjemme i helga... pynteting er også litt vanskelig. En god, isolerende drikkeflaske kanskje.... ble veldig glad for et lite blått glasshjerte-anheng jeg fikk en gang, men det var fra et barn jeg hadde hatt spesiell oppfølging på i flere år. Husk også at det ikke er verdien som er viktig, men tanken. Hadde blitt veldig veldig glad for en personlig hilsen på et kort 🙂 Læreren til minste her fikk et duftlys, men han hadde vært ute og handlet selv, og skrev et hyggelig kort... Anonymkode: 40b7d...f46
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. juni 2020 #6 Skrevet 29. juni 2020 Et koselig kort betyr tusen ganger mer enn en gave 🥰
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #7 Skrevet 29. juni 2020 Bilder eller personlig kort. Det er to grunner til dette: det er veldig hyggelig over tid, ikke noe som bare konsumeres og da får jeg ikke skyldfølelse eller dårlig samvittighet over prisen på gaven. Hvis det er fellesgave fra hele foreldregruppen er det hyggelig med vin, kort, sjokolade eller annet. Anonymkode: ee65e...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå