Gå til innhold

Foreldrene mine Titter inne på rommet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er 17 år, Foreldrene mine ble så «sjokkert», «disgusted» Da de fant mine sexleketøy i rommet. Og kalte meg ekkelt og at ingen har slikt i rommet.. Siden det var mye rart av sexleketøy.

Det ble sikkelig kleint. Men jeg ble jo frustret at de går inn og titter på rommet mitt og går inn i skaper og hyller.. Og truet med og kaste sexleketøyene mine siden det er «uhøfligt» og «ekkelt»

Anonymkode: bf59e...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ditt hus. Og du er for ung til å ha masse sexleker.

Anonymkode: d4ce3...afa

Skrevet

Du er over 16 år, og de har ingenting med din seksualitet å gjøre.
Du har også rett på et privatliv.

Anonymkode: 7d37c...fa9

Skrevet
16 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvorfor i all verden er hun for ung til det? Hverken foreldrene eller andre skal legge seg borti det. Syke foreldre som ikke respekterer datterens privatliv - og enda sykere som velger å mene noe som helst om det. 

Skrevet

Falsk tråd

Anonymkode: 6ba41...b1f

Skrevet

Gi faen i å trolle din idiot. 

Anonymkode: 609c9...01b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Falsk tråd

Anonymkode: 6ba41...b1f

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror også det er trolling, men man vet aldri om det faktisk er det.
Derfor valgte jeg å svare ordentlig

Skrevet

Gi faen i og kommenter da idiot :) 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei jeg er 17 år, Foreldrene mine ble så «sjokkert», «disgusted» Da de fant mine sexleketøy i rommet. Og kalte meg ekkelt og at ingen har slikt i rommet.. Siden det var mye rart av sexleketøy.

Det ble sikkelig kleint. Men jeg ble jo frustret at de går inn og titter på rommet mitt og går inn i skaper og hyller.. Og truet med og kaste sexleketøyene mine siden det er «uhøfligt» og «ekkelt»

Flytt ut. 

Anonymkode: 49c51...914

Skrevet

En 17-åring er ikke for ung til det...mange 17-åringer har barn selv! 

Skrevet

De dumme og de løse uten framtid eller hode, muligens. Men barn skal ikke ha barn og barn klarer ikke å gi barn en god oppvekst. Så det argumentet er dødt.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mange 17-åringen har ikke barn selv. Det er ytterst få i Norge som får barn så tidlig...

Anonymkode: 6d891...6f6

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, mange 17-åringen har ikke barn selv. Det er ytterst få i Norge som får barn så tidlig...

Anonymkode: 6d891...6f6

Spiller det noen rolle om det er mange, eller før 17 åringer som har barn?

Poenget er at 17 åringer har sex, og de har lov til det. Så hvorfor i alle dager kan de ikke også ha noen leketøy?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Spiller det noen rolle om det er mange, eller før 17 åringer som har barn?

Poenget er at 17 åringer har sex, og de har lov til det. Så hvorfor i alle dager kan de ikke også ha noen leketøy?

Fordi det er trasig å være så lei normal sex allerede før de har startet.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sexleketøy har da ikke noe med at man er lei normal sex. Jeg har et bedre sexliv med å nyte min egen kropp! En vibrator erstatter ikke normal sex..

Anonymkode: 71c15...6a3

Skrevet

Det har ingenting med saken å gjøre.

Er man over 16 år så er man over den seksuelle lavalder, og etter barnekonverdjonen har alle barn rett til ett privatliv.

Hun er gammel nok til å ha sexleketøy, og foreldrene har ingenting med å snoke rundt på rommet hennes.

Skrevet

Min datter er 16 år jeg vet hun har sexleketøy, jeg har sett de ligge framme når jeg har vært inne med tøy. Hun tjuvlånte også dildoen min stadig når hun var yngre inntil jeg sa ifra at hun måtte kjøpe sin egen, noe hun tydeligvis gjorde... Er vanlig å onanere... 

Anonymkode: 4f4af...ec5

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har ingenting med saken å gjøre.

Er man over 16 år så er man over den seksuelle lavalder, og etter barnekonverdjonen har alle barn rett til ett privatliv.

Hun er gammel nok til å ha sexleketøy, og foreldrene har ingenting med å snoke rundt på rommet hennes.

Selvfølgelig har de det. Det er deres hus, og hun er et barn som de har ansvar for. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

De dumme og de løse uten framtid eller hode, muligens. Men barn skal ikke ha barn og barn klarer ikke å gi barn en god oppvekst. Så det argumentet er dødt.

Du burde muligens vokse opp litt selv og øve opp evnen til å formulere deg mer presist. Min svigerinne ble mamma da hun var 17 år. Det barnet har hatt en god oppvekst og er i dag en velfungerende 25-åring med god utdanning. Min svigerinne har selv tatt utdanning, hun har doktorgrad, og er nå gift og har to barn til. At man får barn tidlig er ikke nødvendigvis det samme som at man ikke blir en god mamma. Det er vel med så mye annet, det har mer med ressurser, evner, vilje og motivasjon og gjøre enn alder, selv om jeg selvfølgelig ville anbefale å vente med å få barn til man i det minste har passert 20 år.

Anonymkode: 9719b...1c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...