Gå til innhold

Forelsket i 10 år yngre gutt/mann


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er snart 40 år og mannen jeg har ramlet pladask for er 30..... 

vi omgås jevnlig, han virker interessert, men jeg blir jo usikker på om han har en mer sånn «morsfølelse» for meg eller om han faktisk liker meg rent seksuelt.

blir dette for dumt av meg, eller skal jeg prøve å nå frem?

jeg har barn, han har ingen

Anonymkode: 331d1...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg datet en mann som er 6 år yngre enn meg og jeg fant ut, at jeg ikke er komfortabel med det. Vet ikke helt hvorfor... Så 10 år hadde for min del vært uaktuelt. Men hvis du føler det er riktig, er det jo ikke noe grunn for å la være...

Anonymkode: 0fe91...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen i seg selv betyr ikke så mye. Barn er et større spørsmål. Hvis han ønsker seg barn, da må dere kanskje gå raskere frem enn dere ellers ville gjort.

Det første er jo at dere må snakke sammen, vite hvor dere står. Om han kun er ute etter sex så er det kanskje ikke det du vil. Og om han er mer seriøs, men ønsker seg barn, er han klar nå og er du klar for flere?

Snakk sammen, det er ikke alderen som stopper.

Anonymkode: 9733f...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er jo voksne , kjør på. Det eneste som kan bli ett «problem « er om han ønsker seg barn.

Anonymkode: 24768...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg er 48 år og er sammen med ein på 37 år fra Los Angeles.

Anonymkode: d3b4f...477

Er det relevant hvor han er fra? 

Anonymkode: fbca4...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de lykkeligste paret jeg kjenner har 8 års aldersforskjell den veien. 

Alder er bare et tall. Dvs helt til det kommer til barn. Om dere innleder et forhold er jo det et tema som bør komme opp ganske snart mtp din alder. 

Go for it👍🏼

Anonymkode: 56795...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, alder er bare et tall. Alder bestemmer ikke kjærligheten. Lykke til 💖

Anonymkode: 8497d...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg datet en mann som er 6 år yngre enn meg og jeg fant ut, at jeg ikke er komfortabel med det. Vet ikke helt hvorfor... Så 10 år hadde for min del vært uaktuelt. Men hvis du føler det er riktig, er det jo ikke noe grunn for å la være...

Anonymkode: 0fe91...35a

Jeg vet hvorfor. Jeg har tenkt på det de senere årene. En mann skal være en mann, som at, han skal være den som tar styringen, på en måte. Menn som en må styre for mye, blir ikke menn på samme måte. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. 

Anonymkode: b249a...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 12 år yngre, vi har vært sammen i 15 år nå og det har ikke vært problematisk for oss.

Anonymkode: d6f5c...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet hvorfor. Jeg har tenkt på det de senere årene. En mann skal være en mann, som at, han skal være den som tar styringen, på en måte. Menn som en må styre for mye, blir ikke menn på samme måte. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. 

Anonymkode: b249a...c14

Det gir faktisk mening for meg! 😉

Anonymkode: 0fe91...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null problem! Mellom meg og mannen er det 8 år. Men vi har også fått to barn sammen, noe som var viktig for han, kom det fram etterhvert (Jeg hadde to fra før). Jeg har aldri tenkt over aldersforskjellen, annet enn helt i starten ,og da fordi det føltes "feil" at han var yngre. Vi har nå vært sammen i over 10 år, og vi har det veldig bra sammen 🙂

Anonymkode: 756d8...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samboer på femte året med en 12 år yngre mann. Vi har tre barn sammen☺️ Møtte kanskje litt fordommer i starten, men det gikk seg fort til da folk skjønte vi var seriøse. Det er blitt mye vanligere med stor aldersforskjell andre veien i dag. Ja vil nesten si det er litt ‘in’ i tiden nå..hehe. Vi pleier ofte å fleipe med at vi var ‘trendsettere’😅 Svarer gjerne på flere spørsmål om det er noe du lurer på rundt dette med aldersforskjell motsatt vei🙂

Anonymkode: 9b2c9...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet hvorfor. Jeg har tenkt på det de senere årene. En mann skal være en mann, som at, han skal være den som tar styringen, på en måte. Menn som en må styre for mye, blir ikke menn på samme måte. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. 

Anonymkode: b249a...c14

Min mann er 12 år yngre enn meg, men skikkelig ‘mannemann’. 197 m høy og kraftig bygning, nokså muskuløs. Han har også høyt utdannet og intellektuell. Føler meg ‘beskyttet’ på alle områder, både mentalt og fysisk☺️

Anonymkode: 9b2c9...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

La han være. Du fratar han i såfall muligheten til å få barn.

Anonymkode: 74722...49b

Du tror ikke at denne mannen selv klarer å vurdere hvorvidt han ønsker å være sammen med hi eller om han ønsker å få barn med en yngre kvinne? 
Siden når fikk kvinner ansvaret for å tenke for menn?

Anonymkode: 8951a...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det relevant hvor han er fra? 

Anonymkode: fbca4...dc1

Sikkert for vedkommende. Hadde han vært fra Toten ville nok ikke gnisten vært der i samme grad. Sikkert et ganske nytt forhold, Los Angeles gjør deg mer sexy i en tidlig periode.

Anonymkode: 6869b...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mann er 12 år yngre enn meg, men skikkelig ‘mannemann’. 197 m høy og kraftig bygning, nokså muskuløs. Han har også høyt utdannet og intellektuell. Føler meg ‘beskyttet’ på alle områder, både mentalt og fysisk☺️

Anonymkode: 9b2c9...f76

Få se om du klarer å følge med her, for dette er komplisert. Hvis jeg forteller at alle nabohusene rundt mitt hus, er røde, betyr det da at alle røde hus er naboer til meg?

Når jeg forklarte dette med hvordan han var overfor ei som fortalte hun ikke klarte helt å sette ord på det, men sa mer enn nok til at jeg kjente igjen det selv fra hva jeg selv har opplevd og sett, betyr det da at alle menn som er yngre, er helt like? Eller kan mannen din være annerledes, selv om mange yngre menn kan ha de fellestrekkene som jeg tok opp? Finnes det unike menn og kan mannen din være unik?

Anonymkode: b249a...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46 år og sammen med en på 35. For meg er ikke dette et problem da vi begge har barn. Jeg har heller ikke noe problem med enda yngre, men for meg er det da viktig at han har egne barn, da jeg ikke kan få flere. Så kjør på 🙂

Anonymkode: d6873...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 10.17, Anonym bruker skrev:

Få se om du klarer å følge med her, for dette er komplisert. Hvis jeg forteller at alle nabohusene rundt mitt hus, er røde, betyr det da at alle røde hus er naboer til meg?

Når jeg forklarte dette med hvordan han var overfor ei som fortalte hun ikke klarte helt å sette ord på det, men sa mer enn nok til at jeg kjente igjen det selv fra hva jeg selv har opplevd og sett, betyr det da at alle menn som er yngre, er helt like? Eller kan mannen din være annerledes, selv om mange yngre menn kan ha de fellestrekkene som jeg tok opp? Finnes det unike menn og kan mannen din være unik?

Anonymkode: b249a...c14

For all del!😳😅 

Men nå var det jo tross alt du som var med å stigmatiserte alle menn som er mye yngre enn en selv som ‘mindre MANN og en mann noen som ‘ikke kan ta styring‘ for å bruke dine ord. Så du bør vel nesten snakke for deg selv før du kritiserer meg for det samme🙂

Anonymkode: 9b2c9...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysingel og 39 år. Har alltid likt menn som er litt eldre enn meg, men nå synes jeg at de har blitt gubber. Nå ser jeg heller på menn mellom 30 og 35. 

Anonymkode: e6cb2...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...