Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Mange år siden jeg var på telttur i ferien. Hva er ditt tips til hva vi bør ha med/planlegge/pakke?🤔😊 Anonymkode: d5bc0...454
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 Skal dere fricampe eller sikte dere inn på campingplasser? På fricamp har vi med: Telt, liggeunderlag (Bamse Extreme er gode), soveposer, myggspray eller sitronolje, bålkaffekjele, primus, mat, kniv, vann, ved (når vi ikke går langt), bålpinner, bøker, bøtter el. til ungene som alltid vil samle stein og skjell når vi er ved havet, snøre for å henge opp som tørkesnor, ullundertøy om det blir kaldt på natta, godt med sokker og klær, litt kopper og kar, fyrstikk eller lighter På campingplass har vi med mindre. Er det plass med strøm tar jeg med vannkoker og kjølebag på strøm Anonymkode: 82c2c...f74
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 Jeg anbefaler virkelig ikke bamse extreme liggeunderlaget;det var så dårlig å ligge på at jeg fikk vondt i ryggen. Første jeg gjorde neste dag var å kjøpe ett skikkelig liggeunderlag. Lommelykt er ett must i telt. Anonymkode: c6316...905
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #4 Skrevet 29. juni 2020 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Skal dere fricampe eller sikte dere inn på campingplasser? På fricamp har vi med: Telt, liggeunderlag (Bamse Extreme er gode), soveposer, myggspray eller sitronolje, bålkaffekjele, primus, mat, kniv, vann, ved (når vi ikke går langt), bålpinner, bøker, bøtter el. til ungene som alltid vil samle stein og skjell når vi er ved havet, snøre for å henge opp som tørkesnor, ullundertøy om det blir kaldt på natta, godt med sokker og klær, litt kopper og kar, fyrstikk eller lighter På campingplass har vi med mindre. Er det plass med strøm tar jeg med vannkoker og kjølebag på strøm Anonymkode: 82c2c...f74 Blir campingplasser i år. Har med hustelt så det blir oppblåsbar madrass😊 Anonymkode: d5bc0...454
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2020 #5 Skrevet 29. juni 2020 Det er ikke så mye dere trenger på en campingplass, men anbefaler kjølebag som går på strøm, de kan du sette i sigaretttenneruttaket e.l. i bilen også så melk og pålegg holder seg kaldt hele tiden. Anbefaler også noen stoler, man blir veldig sliten i kroppen av å bare sitte på bakken, ihvertfall gjør jeg det. Ellers må dere huske maurspray, kjedelig å finne ut klokka ti om kvelden at det kryr av maur og ikke få gjort noe med det Anonymkode: c95db...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå