Gå til innhold

barnet skal i bursdag på tirsdagen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Barnet har bedt alle 25 i klassen til ute bursdag med grilling, leking og kake/is/gele, er uten foreldre så klart, da barnet blir 10.

Men hva kjøper man til ei på 10? har bare sønner og nevøer, så vet liksom ikke hva ei jente bryr seg om i den alderen

Anonymkode: 5586a...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi hadde blitt glad for viskelær, hoppestrikk, hov, sprettball, klinkekuler, babybadebasseng (sånn oppblåsbart - stas å ha i trampolina med vann og skum i), klistremerker, notatbok, fargeblyanter, lego , perleting osv. 

Anonymkode: 071bb...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er bare 8 år men til og med de bruker ikke leker lenger,ikke engang lego for det visst barnslig. Så her gir vi heller penger å ungene er kjempe fornøyd med det.

Anonymkode: d847c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar

Er ikke penger kjedelig da? tror barnet her heller vil gi en gave

Anonymkode: 5586a...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei penger er kjekt for da kan de kjøpe hva de vil,istedenfor å få masse ting som uansett ikke blir brukt.

Anonymkode: d847c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar

Er ikke penger kjedelig da? tror barnet her heller vil gi en gave

Anonymkode: 5586a...3db

Mi syns penger er litt kjedelig. Men så blir hun alltid glad for det hun får og det meste blir godt brukt 😊

Anonymkode: 071bb...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de grille uten foreldre, og det er klart siden de blir 10 år? 😉

Datteren min ble 11 denne våren og hadde selskap i hagen siste uken på skolen, men her var det en selvfølge at vi foreldrene grillet... 

Uansett, hun satte stor pris på penger, de fleste gir en 50-lapp og hun fikk rundt 600 kr, det er mye penger det. 

Ellers ble hun veldig glad for en t-skjorte og en pakke med "juggel" (hårpynt, ringer o.l i plast) 

 

Anonymkode: 715f3...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal de grille uten foreldre, og det er klart siden de blir 10 år? 😉

Datteren min ble 11 denne våren og hadde selskap i hagen siste uken på skolen, men her var det en selvfølge at vi foreldrene grillet... 

Uansett, hun satte stor pris på penger, de fleste gir en 50-lapp og hun fikk rundt 600 kr, det er mye penger det. 

Ellers ble hun veldig glad for en t-skjorte og en pakke med "juggel" (hårpynt, ringer o.l i plast) 

 

Anonymkode: 715f3...0e6

Tipper vedkommende mente at gjestene ikke skal ha med seg foreldre ;)

Forslag til gave: Toalettmappe, lip gloss, hårstrikker, pop socket, smykker/armbånd etc. fra type Glitter ol.

Anonymkode: 7ecd2...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ti år - blir glad for det meste. 
vi kjøper ofte klær, lipgloss, smykker/dilldall, bøker (på tilbud), inviterer til en forestilling (dans, kino eller lignende). 

Nå på sommeren hadde hun digget alle typer uteleker, særlig vannleker av forskjellige slag.

Hos oss lekes det fortsatt mye, men alle lekene er av fysisk art, så ball, hoppetau, badminton osv er tiptop. 

Anonymkode: 040ac...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 10 år elsker ansiktsmasker og badebomber. Pluss badeleker.

Anonymkode: 8765a...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk, hårbørste, hårbøyle, lipgloss, tegne/skrivesaker, lyslenke , pynteting til rommet, noe spennende godteri, hårklemmer, hårstrikker, produkter fra Rituals, lommebok, veske, bare noen tips 😉

Anonymkode: 61189...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev kanskje litt rart 😂 men mente at foreldrene skal ikke være med i bursdagen :)

Tusen takk for mange fine tips :) produkter fra rituals og pynting på rommet var veldig gode tips

Anonymkode: 5586a...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min er bare 8 år men til og med de bruker ikke leker lenger,ikke engang lego for det visst barnslig. Så her gir vi heller penger å ungene er kjempe fornøyd med det.

Anonymkode: d847c...575

Hvis du har klart å oppdra ett barn slik at det ikke leker når det er 8 år så har du feilet stort i oppdragelsen!

Anonymkode: 7df22...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste 10 årsdagen her har det vært ønske om t-skjorte og hårpynt.

Anonymkode: e04b2...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 10 åring synes penger er kjedelig. Blir mer glad for ting. Kan være hårting, veske, t-skjorte, tegnesaker, sommerleker til hagen, flytedyr, lego, sett fra bodyshop, billig stash fra HM.

Anonymkode: dfcc5...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skrev kanskje litt rart 😂 men mente at foreldrene skal ikke være med i bursdagen :)

Tusen takk for mange fine tips :) produkter fra rituals og pynting på rommet var veldig gode tips

Anonymkode: 5586a...3db

Tror du må spesifisere enda mer, folk er enten vanskelige med vilje eller veldig dumme her inne 😂 Regner med du mente at foreldrene til GJESTENE ikke skal være der men at foreldrene til bursdagsbarnet skal være der 😂

Ville spurt sønnen din jeg, han har sikkert plukket opp hva jentene i klassen driver med om dagen. 

Anonymkode: f9b36...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 17.23, Anonym bruker skrev:

Hvis du har klart å oppdra ett barn slik at det ikke leker når det er 8 år så har du feilet stort i oppdragelsen!

Anonymkode: 7df22...587

Enig. Lego skal de like i mange enda. Din spiller vel Fortnite tenker jeg. 
Til HI. Klær fra HM er topp til jenter i den alderen. Og badebomber, kanskje sminke. Alt av smådill. 

Anonymkode: 034e4...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gutter, men når de blir bedt i jentebursdag har jeg kjøpt en topp på hm og hårstrikker eller liknende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 17.23, Anonym bruker skrev:

Hvis du har klart å oppdra ett barn slik at det ikke leker når det er 8 år så har du feilet stort i oppdragelsen!

Anonymkode: 7df22...587

Alle guttene i klassen er sånn,så drittslenging kan du spare deg for!!

Anonymkode: d847c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Lego skal de like i mange enda. Din spiller vel Fortnite tenker jeg. 
Til HI. Klær fra HM er topp til jenter i den alderen. Og badebomber, kanskje sminke. Alt av smådill. 

Anonymkode: 034e4...72f

Ja de spiller fornite men det er ikke å leke,det er å spille.

Anonymkode: d847c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja de spiller fornite men det er ikke å leke,det er å spille.

Anonymkode: d847c...575

Tror hun mente at de spiller i stedet for å leke.

Trist når unger på 8 år tror de er for gamle til å leke.

Anonymkode: 68dd5...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakk , badebumber, hårpynt , skrivesaker , notatbøker osv.

 

 

Anonymkode: 4c358...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...