Gå til innhold

Jeg har nesten alltid litt vondt i halsen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det betyr? Det har vært sånn i ca 2 år. Kanskje 3.

Anonymkode: f6c1f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker du mye? 

Jeg har opplevd det da jeg begynte som lærer. Mye snakking ila dagen. Snakket med logoped, og fikk opplæring i stemmebruk. 

Anonymkode: aedc6...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Allergi.

Dra til legen og få en test.

Anonymkode: aca17...208

Kan man få vondt i halsen av allergi? Hvilke typer allergi, vet du det? Vet jeg er testet for noe som heter "nøttepanel" og "helårspanel". I helårs var det midd og katter etc. 

Hi 

Anonymkode: f6c1f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Snakker du mye? 

Jeg har opplevd det da jeg begynte som lærer. Mye snakking ila dagen. Snakket med logoped, og fikk opplæring i stemmebruk. 

Anonymkode: aedc6...131

Jeg er faktisk også lærer, men snakker lite på privaten. Og nå har jeg hatt permisjon i et par år. 

Hi 

Anonymkode: f6c1f...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør om du vet hvordan denne astma-halsvondten føles eller er? Jeg har to astmabarn og hun eldste på tre og et halvt år sier hun har vondt i halsen av og til. Hun har ikke den typen astma som er infeksjonsutløst, men mer typen natthoste og litt tungpustet i perioder. Minste har den infeksjonsutløste, han snakker ikke enda og sier ikke noe om halsvondt. Men er det "en greie" så er det noe jeg kan begynne å følge med på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Astma kan og gi mye halsvondt. 

Anonymkode: 0a4a6...28d

Det var denne jeg mente å spørre under, beklager rot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HIV eller kreft 

Anonymkode: 72c57...b08

Nei men gi deg da.

Anonymkode: e2e94...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde der i mange år. Viste seg jeg hadde lavt stoffskifte. Hoven skjoldbruskkjertel. Den var ikke så hoven at det syntes på halsen men det var hoven innvendig og gav meg en konstant sår følelse. 

Anonymkode: cce2e...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 20.17, Kaffekjerring skrev:

Kan jeg spør om du vet hvordan denne astma-halsvondten føles eller er? Jeg har to astmabarn og hun eldste på tre og et halvt år sier hun har vondt i halsen av og til. Hun har ikke den typen astma som er infeksjonsutløst, men mer typen natthoste og litt tungpustet i perioder. Minste har den infeksjonsutløste, han snakker ikke enda og sier ikke noe om halsvondt. Men er det "en greie" så er det noe jeg kan begynne å følge med på😊

 

 

Sår hals. Og ofte mye slim. Hadde så lenge jeg kan huske vondt i halsen. Spesielt på vinteren. Fikk konstantert astma som tenåring. Fortsatt mye vondt i halsen, og sover jeg med vinduet oppe på vinteren så våkner jeg med tett vondt hals. 

Anonymkode: 0a4a6...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er allergisk mot en del. Bjørk, gress, husstøv, div dyr osv. Hun har en bjeffende hoste gjennom hele våren og sommeren. Trodde først det var falsk krupp, men var allergi. 

Anonymkode: b2e8e...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 20.41, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde der i mange år. Viste seg jeg hadde lavt stoffskifte. Hoven skjoldbruskkjertel. Den var ikke så hoven at det syntes på halsen men det var hoven innvendig og gav meg en konstant sår følelse. 

Anonymkode: cce2e...55d

Hvordan ble det oppdaget at det var hoven skjoldbruskkjertel?

Anonymkode: 11c4e...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 16.37, Anonym bruker skrev:

Kan man få vondt i halsen av allergi? Hvilke typer allergi, vet du det? Vet jeg er testet for noe som heter "nøttepanel" og "helårspanel". I helårs var det midd og katter etc. 

Hi 

Anonymkode: f6c1f...696

Jeg er allergisk mot flere ting, men smågnagere gir meg vind hals som en av flere symptomer.

Anonymkode: aca17...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...