Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Skrevet 28. juni 2020 Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal uttale Frmesk, noen som kan forklare? Er det Fr-mesk, eller noe helt annet? Anonymkode: e53ec...3dc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Skrevet 28. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer veldig på hvordan jeg skal uttale Frmesk, noen som kan forklare? Er det Fr-mesk, eller noe helt annet? Anonymkode: e53ec...3dc Du kan høre på uttalen her: https://www.howtopronounce.com/frmesk Anonymkode: 956de...e67
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Skrevet 28. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan høre på uttalen her: https://www.howtopronounce.com/frmesk Anonymkode: 956de...e67 På engelsk, ja. Men HI vil ha kurdisk, ikke engelsk, uttale. Anonymkode: aed3f...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå