Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Jeg føler jeg har «mistet» min sønn litt. Han er humørsyk, kranglete, opposisjon (spesielt til meg), tester grenser og er også nær innimellom. Men veldig tenåring. Jeg liksom bekymrer meg hele tiden. Blir han harmonisk igjen? Anonymkode: dca93...d40
Gjest Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler jeg har «mistet» min sønn litt. Han er humørsyk, kranglete, opposisjon (spesielt til meg), tester grenser og er også nær innimellom. Men veldig tenåring. Jeg liksom bekymrer meg hele tiden. Blir han harmonisk igjen? Anonymkode: dca93...d40 Kommer an på deg, det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg føler jeg har «mistet» min sønn litt. Han er humørsyk, kranglete, opposisjon (spesielt til meg), tester grenser og er også nær innimellom. Men veldig tenåring. Jeg liksom bekymrer meg hele tiden. Blir han harmonisk igjen? Anonymkode: dca93...d40 Sier som homøopaten; det skal bli verre før det blir bedre ;). Ja, det vil bli bra igjen. Anonymkode: 0d6af...a37
Østerdølen Skrevet 28. juni 2020 #4 Skrevet 28. juni 2020 Joda,det går som regel over.Så lenge du ikke kaldkvæler ungdommen i mellomtiden,da...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #5 Skrevet 28. juni 2020 Ja. Var ett år jeg følte jeg mistet sønnen min i perioder, total personlighetsendring. Nå er han tilbake igjen. Anonymkode: 1d2dd...871
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #6 Skrevet 28. juni 2020 Jada, det går over. Men min erfaring er at de som må løsrive seg mest er de som har det strengest... Man kan ikke binde tenåringene til gjerdestolpen, og det er ikke alle kamper man er nødt til å ta. Som forelder er det også på tide å slippe opp litt. Anonymkode: c5aba...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå