Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Vi bor på en liten campingplass uten fasiliteter... det er stupebrett og flytebrygge, en flott strand og en cafe. Vi har hytte på fjellet og der er det vanntrampoline, noe som er veldig gøy for ungene😊Dette er en privateid camping og de er så lite villige til å koste på noe her.... vi har en Facebook side som er laget av oss som bor her. Blir det feil av oss å starte en spleis her på campingen for å evt få kjøpt en vann-trampo? Anonymkode: 61af4...7e6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Skader vell ikke å prøve? Men ville vurdert oppbevaring og litt sånn først. Anonymkode: bb07f...494
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi bor på en liten campingplass uten fasiliteter... det er stupebrett og flytebrygge, en flott strand og en cafe. Vi har hytte på fjellet og der er det vanntrampoline, noe som er veldig gøy for ungene😊Dette er en privateid camping og de er så lite villige til å koste på noe her.... vi har en Facebook side som er laget av oss som bor her. Blir det feil av oss å starte en spleis her på campingen for å evt få kjøpt en vann-trampo? Anonymkode: 61af4...7e6 Hør først med eierene, ikke sikkert at de er interessert i å ha det der Anonymkode: 25ee6...8db
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Hvem skal stå for vedlikehold, oppbevaring og forsikkring? Anonymkode: 5a152...f40
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Ja det er sånne ting jeg tenkte på...takk😊 Anonymkode: 61af4...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå