Gå til innhold

Hjerteballonger på dass?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke en smule flaut at fotballfrua i en alder av 33 bestiller heliumsballonger med hjerteform til hotellrommet hun og mannen skal feire bryllupsdagen på?  De er attpåtil installert på badet, og det er mange av dem 😂

 

Anonymkode: 6b461...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt ved det paret er flaut. 

Å selge bryllupsdagen med spons fra A-Å er bare harry. De leker rike, men viser stadig hvor lite kulturell kapital de har. 

Anonymkode: f3ee0...41a

Skrevet

Det meste ved hun og mannen er pinlig og ekstremt krampaktig

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet

Synes ikke det er flaut jeg. Hvorfor skulle det være en aldersgrense på ballonger? Ikke sånn jeg ville feiret men så lenge de koser seg så fint for dem🧡

Skrevet

Mye rart med det paret, men hjerteballonger på bryllupsdagen finner jeg litt søtt. Hun vil feire kjærligheten. Det er fint uansett alder💑

Anonymkode: 6d287...eef

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke en smule flaut at fotballfrua i en alder av 33 bestiller heliumsballonger med hjerteform til hotellrommet hun og mannen skal feire bryllupsdagen på?  De er attpåtil installert på badet, og det er mange av dem 😂

 

Anonymkode: 6b461...e1a

Det er mye flauere at noen i det hele tatt gidder å engasjere seg på dib om dette utrolige uinteressante pisset... 

Anonymkode: dc726...7c6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er mye flauere at noen i det hele tatt gidder å engasjere seg på dib om dette utrolige uinteressante pisset... 

Anonymkode: dc726...7c6

Lever helt fint med at du synes det ;) 

Anonymkode: 6b461...e1a

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke en smule flaut at fotballfrua i en alder av 33 bestiller heliumsballonger med hjerteform til hotellrommet hun og mannen skal feire bryllupsdagen på?  De er attpåtil installert på badet, og det er mange av dem 😂

 

Anonymkode: 6b461...e1a

Hun er vel 43?

Anonymkode: ce307...381

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun er vel 43?

Anonymkode: ce307...381

Nei

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei

Anonymkode: 253bb...3e1

Det der er da ingen ung dame tidlig i tredveåra?

Anonymkode: ce307...381

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det der er da ingen ung dame tidlig i tredveåra?

Anonymkode: ce307...381

Tror du hun lyver om alderen sin?

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet

Nja. Det er vel ikke så flaut. Det som derimot er flaut er at hun redigerer seg tynnere. Eller enda flauere, hun redigerte vel faren sin tynnere. 😂😂😂

Anonymkode: 6b4de...c08

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du hun lyver om alderen sin?

Anonymkode: 253bb...3e1

Hun lyver nok ikke om alderen. 

Anonymkode: 6b461...e1a

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nja. Det er vel ikke så flaut. Det som derimot er flaut er at hun redigerer seg tynnere. Eller enda flauere, hun redigerte vel faren sin tynnere. 😂😂😂

Anonymkode: 6b4de...c08

Haha, gjorde hun virkelig det? Stakkars mann

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nja. Det er vel ikke så flaut. Det som derimot er flaut er at hun redigerer seg tynnere. Eller enda flauere, hun redigerte vel faren sin tynnere. 😂😂😂

Anonymkode: 6b4de...c08

What? 😳 oj! 🙈🙈

Anonymkode: 6b461...e1a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun lyver nok ikke om alderen. 

Anonymkode: 6b461...e1a

Jeg vet det, men høres ut som den andre anonyme tror det

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun lyver nok ikke om alderen. 

Anonymkode: 6b461...e1a

Jeg vet det, men høres ut som den andre anonyme tror det

Anonymkode: 253bb...3e1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet det, men høres ut som den andre anonyme tror det

Anonymkode: 253bb...3e1

Med god grunn i så fall. Hun har jo rykte på seg som en tidligere notorisk løgner.

Anonymkode: 6b461...e1a

Skrevet

Forundrer meg ikke. Nyrike russere begge to. Det verste med paret er at de bruker barna i reklamer og eksponerer hele deres barndom. Tjener penger på ungene sine. Det er harry det. 

Anonymkode: 27141...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...