Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #1 Skrevet 27. juni 2020 Vekta går oppover og jeg blir mer og mer misfornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg er ikke overvektig på bmi kalkulatoren, men det setter seg på magen og hoftene på meg.Jeg tenker fresh start over helga(er så mye bursdager i helga), men trenger litt motivasjon... Noen med gode råd til en sukkeravhengig «godtegris»?😫 Anonymkode: adb1f...2bc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #2 Skrevet 27. juni 2020 Periodisk faste fungerer. Les på nettet og se videoer på YouTube. Anonymkode: 873d5...c81
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #3 Skrevet 27. juni 2020 Kutt ut så mye karbohydrater du kan, og lev på streng lavkarbo i 2 måneder. Da vil sukkersuget forsvinne. Samtidig begynner du å ta en zink tablett hver dag. Zink motvirker sukkersuget, men det tar litt tid får det virker, lavkarbo gir en kick start for fjerning av sukker sug. Etter de to månedene begynn å introdusere litt karbohydrater til du er på moderat lavkarbo, og hold deg der, og fortsett med zink. Moderat lavkarbo vil si 50-100 g karbohydrater om dagen. Med moderat lavkarbo er det heller ikke så farlig om man har en utskeielse en gang i blant, det fungerer ikke på streng lavkarbo NB: Lavkarbo er ikke å lever på "egg og bacon", men å spise proteiner og veldig mye grønnsaker Anonymkode: a9b0d...7dc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2020 #4 Skrevet 27. juni 2020 Spis det samme som før, men ta litt mindre porsjoner. Fråts gjerne i frukt og grønnsaker, det metter mer enn det feter. Når du har spist en porsjon, vent litt før du evt tar til deg en til. Etter å ha ventet litt kjenner du godt etter om du fortsatt er sulten, eller om du vil ha mer bare fordi det er godt. Er det fordi det er godt venter du til neste måltid, og spiser heller en porsjon av det da også. Ved å ikke følge diett kan du heller ikke sprekke. Du trenger heller ikke gjøre store endringer og derfor raskt ikke gidde.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #5 Skrevet 27. juni 2020 Takk for svar☺️jeg kjede-spiser også, ikke store mengder, men er så godt når man endelig kan sette seg ned på kvelden etter lang arbeidsdag og trøtte unger. Føler ikke jeg spiser mye, vennene mine sier jeg spiser for lite, men det stemmer ikke med vekta🤷🏼♀️ Anonymkode: adb1f...2bc
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #6 Skrevet 27. juni 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar☺️jeg kjede-spiser også, ikke store mengder, men er så godt når man endelig kan sette seg ned på kvelden etter lang arbeidsdag og trøtte unger. Føler ikke jeg spiser mye, vennene mine sier jeg spiser for lite, men det stemmer ikke med vekta🤷🏼♀️ Anonymkode: adb1f...2bc Det kan jo være du spiser lite, men for mange kalorier. Hva kjedespiser du? Anonymkode: fa129...605
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #7 Skrevet 28. juni 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan jo være du spiser lite, men for mange kalorier. Hva kjedespiser du? Anonymkode: fa129...605 Spiser mye epler, banan, vannmelon, druer,kjeks(kaptein kjeks med smør), 70% sjokolade, knekkebrød med brunost.... Anonymkode: adb1f...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå