Gå til innhold

Hallingdal Feriesenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der? Fin sted for barn? Uk Ungene og jeg skal dit i lag med litt familie, men vi kjem fra ulike kanter og jeg må derfor finne frem sjølv 🙈 er det lett å finne frem. Har ikke GPS i bil. Har sett på kart og vi kjører fra Røldal, via Odda og Kinsarvik, Eidfjord og til Geilo. Hvor tidlig stor det f eks Geilo på skilta? 🙈 

Anonymkode: 93d52...527

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Noen som har vært der? Fin sted for barn? Uk Ungene og jeg skal dit i lag med litt familie, men vi kjem fra ulike kanter og jeg må derfor finne frem sjølv 🙈 er det lett å finne frem. Har ikke GPS i bil. Har sett på kart og vi kjører fra Røldal, via Odda og Kinsarvik, Eidfjord og til Geilo. Hvor tidlig stor det f eks Geilo på skilta? 🙈 

Hallingdal Feriepark var det visst.HI

Skrevet

Fra Eidfjord til Geilo er det straka vegen da, så skal litt til å ikke finne veien.

Men du har vel telefon.....kan ha "gps" på den også.

Anonymkode: 632ee...52f

Skrevet

Det er ein super plass 😁😁masse kjekt for store og små 😊 hugser ikkje kva vei me til men var lett å finne frem .

Kjørte fra Kvinnherad så er nok samme vei du og tar. 

Sabla dyrt der då , men verdt kvar ei krona 

Anonymkode: f3345...b15

Skrevet

Kjempe fint! Vi leide hyttene der ved vannet. Kjempe fine de også. Anbefales! 

Skrevet
På 26.6.2020 den 21.09, Anonym bruker skrev:

Hvis du bommer på rv7 bør du avstå fra å bevege deg ute uten blindehund. Det går EN vei.

Skrevet

Det ligger rett ved veien. Du kan ikke misse det. Google veien og stedet før du drar 😘 ser veldig fint ut der. 😊 Vet om folk som drar langveis fra for å dra dit.  Synes det er litt rart at du ikke har Googlet hverken stedet eller veien dit. Tar 2 sek. 

Anonymkode: ad133...7fc

Skrevet

Det er i Ål. Flott sted. Om du ikke ser det fra veien har du blunka så lenge at du sov. Gled dere. 

Anonymkode: 37935...df2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...