Gå til innhold

Synne eller Sunniva?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvilken er finest? :) har likt Synne lenge mens Sunniva har vi kommet til å like sånn helt plutselig og nå digger jeg det. Det virker som det begynner å bli ganske populært da. Hvilket liker du best? 

Anonymkode: 6fae5...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, den er vanskelig! To nydelige navn! Hadde begge på listen selv en gang, og slet med å bestemme meg for hvilket jeg likte best.

Det ene er jo to stavelser og det andre tre. Har du noen tanker rundt lengde? Ønsker du gjerne et kort eller et litt lenger? Eller er det akkurat det samme? Synes du et av de klinger best til etternavnet?

Hvis jeg må velge et vil jeg kanskje velge Synne. Synes det er så «blidt» navn:) Men egentlig et umulig valg.. Kanskje bedre å trekke lodd;)

Anonymkode: c4dd0...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

 

 

 

Hvilken er finest? :) har likt Synne lenge mens Sunniva har vi kommet til å like sånn helt plutselig og nå digger jeg det. Det virker som det begynner å bli ganske populært da. Hvilket liker du best? 

Anonymkode: 6fae5...ae6

Liker begge faktisk veldig godt,men hadde nok valgt Sunniva selv, men ingen av navnene blir gale :)

Anonymkode: 3ccc5...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge er fine! Liker kanskje Sunniva best. Og, bare fordi jeg er så glad i navnet selv, legger jeg også inn forslag om Synnøve :)

Anonymkode: 2ecde...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2020 den 14.59, Anonym bruker skrev:

 

 

 

Hvilken er finest? :) har likt Synne lenge mens Sunniva har vi kommet til å like sånn helt plutselig og nå digger jeg det. Det virker som det begynner å bli ganske populært da. Hvilket liker du best? 

Anonymkode: 6fae5...ae6

Sunniva🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...