Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Jeg har lyst til å ta et hvitt år, bare for å gjøre det. Jeg drikker sjelden, for det meste til mat. Så egentlig ikke noe stort savn å droppe alkohol. Er det innafor med smaksprøver av øl og vin til mat? Jeg tenker at jeg som hovedregel vil kjøre på med de alkoholfrie alternativene til mat, som feks juicemeny, men samtidig ønsker jeg en liten smak av hvordan den valgte øl eller vin er tilpasset maten. Da tenker jeg en liten slurk vin nederst i glasset. Er dette innafor, eller bryter jeg da totalt konseptet? Anonymkode: 21ccc...c8f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Et hvitt år er et hvitt år, det utelukker selvfølgelig en slurk i bunnen av glasset i mine øyne. Anonymkode: a8bea...e11
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du må gjøre det til et konsept? Hvis du vil drikke bare litt gjør du det, men da tenker jeg at det ikke er hvitt år. Anonymkode: 586c7...2c3
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Men hvorfor? Noe stemmer ikke helt med den posten. Om du ønsker å la være ja da gjør du det. Vil du drikke for du det. Er ikke dette hele poenget med å bli voksen?? Anonymkode: 07744...014
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Hvorfor i alle dager vil du ta et hvitt år om du ønsker å smake alkohol til mat? Da har du ikke et hvitt år.... Men du kan jo bestemme deg for å drikke mindre, bare ta litt til maten. Anonymkode: a7911...b8d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 Bare pass på å ikke kalle det "hvitt", det er sikkert rasistisk... Anonymkode: da9be...ca1
Hengebukksvinet Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 Du drikke jo knapt, så ser ikke helt behovet...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå