Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Jobbet i en liten barnehage i går som vikar. veldig fin og liten barnehage. Men mange barn med lange dager . De var så slitne og at prøvde å sloss nesten hele dagen takk og lov var vi ekstra voksne på jobb og kunne stoppe alt. Men grøss og gru i de barnehagene med få voksne og barn med lange dager . Stakkars søte små. Kan ikke være bra æ være i barnehagen 9 timer hver dag heretter blir jeg å jobbe i butikkjobben min kjenner jeg . All ære til dere som gjør dette hver dag ! Anonymkode: 94bac...b16
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Sloss forde de var slitne? Hvorfor skulle de sloss av den grunnen og hvorfor bli så slitne av å være i barnehagen? Ga dere dem ikke mulighet for å slappe a litt? Anonymkode: c9842...66f
the amazing spidermamma Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobbet i en liten barnehage i går som vikar. veldig fin og liten barnehage. Men mange barn med lange dager . De var så slitne og at prøvde å sloss nesten hele dagen takk og lov var vi ekstra voksne på jobb og kunne stoppe alt. Men grøss og gru i de barnehagene med få voksne og barn med lange dager . Stakkars søte små. Kan ikke være bra æ være i barnehagen 9 timer hver dag heretter blir jeg å jobbe i butikkjobben min kjenner jeg . All ære til dere som gjør dette hver dag ! Anonymkode: 94bac...b16 Dette vil jeg påstå er en barnehage som ikke har alt på stell. Det er ikke vanlig at barna slåss fordi de er slitne. Enig med forrige her, hvorfor legges det ikke inn rolige aktiviteter og hvilestunder slik at barna får hentet seg inn?
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 😂😂😂 Dette var jo bare idiotisk. Noe sier meg at du ikke er den skarpeste kniven i skuffen hi. Med litt vikaroppdrag både her og der så stiller du åpenbart ikke først i køen. Anonymkode: 1db71...7f6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Dette høres ikke bra ut. Dere bør se på rutinene deres og hvordan dere møter barna. Anonymkode: 016a5...f6c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 Om dere ikke tror barna blir slitne i barnehagen, tenker jeg dere ikke er veldig smarte selv ! Prøv en dag dere ! Anonymkode: 94bac...b16
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om dere ikke tror barna blir slitne i barnehagen, tenker jeg dere ikke er veldig smarte selv ! Prøv en dag dere ! Anonymkode: 94bac...b16 Selvfølgelig blir de slitne. Når jeg henter min for tiden er hun svart av solkrem, sand og lek. Hun vinker fornøyd på gjensyn til venner og ansatte. Etter en dusj eller et bad og litt lesestund i sofaen eller skyggen ute er det full fres på trampolinen igjen. Neste morgen skip-hopper hun til barnehagen full av forventning for hva dagen bringer. Både jeg og far har en time reisevei til jobben hver vei, og har masse som må tas igjen etter nedstengingen, og som må unnagjøres før ferien. Heldigvis går hun i en barnehage hun elsker, og som vet å gi barna pauser i den sterkeste varmen. Anonymkode: 016a5...f6c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Veldig mange sliten barn i bhg med veldig lange dager. Mere normalt enn unormalt. Vi har hvilestund ,men ofte så har de full pakket ettermiddag også. Anonymkode: 48704...0cb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 Jeg gikk ikke i barnehage selv når jeg var liten. Men, voks opp i ett nabolag med mange jevnaldrende barn. Vi møttes ute tidlig på morgenen og var høyt og lavt. Kun korte pauser for å få litt mat og drikke før vi var i gang igjen. Det var ikke snakk om å kunne ligge på sofaen og slappe av. Eller at vi var for slitne. Vi hadde det gøy. Slik er det barna stort sett har det i barnehagen også. Men, er det bare slåssing så er ikke dette pga slitne barn. Barn som er helt utslitt surver. Slåssing er heller ett tegn på kjedsomhet og ukultur. Så her burde heller du som vikar hjulpet til med å få i gang leken. Anonymkode: 5ec3b...605
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #10 Skrevet 26. juni 2020 Takk 🙂 Vi pleier å være inne fra 11.30 til 14.30 ca då sover de minste, de som har sluttet å sove leker, vi leser bøker, spiller lotto, puslespill og leker med playdoh 🙂. Vi går ut fra 09.00 og fra 14.30-16.30 godt for både små og store å være litt inne også. Anonymkode: f64b4...e08
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #11 Skrevet 26. juni 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk 🙂 Vi pleier å være inne fra 11.30 til 14.30 ca då sover de minste, de som har sluttet å sove leker, vi leser bøker, spiller lotto, puslespill og leker med playdoh 🙂. Vi går ut fra 09.00 og fra 14.30-16.30 godt for både små og store å være litt inne også. Anonymkode: f64b4...e08 Hva er det du takker for? Anonymkode: 3c96f...d5f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #12 Skrevet 26. juni 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk 🙂 Vi pleier å være inne fra 11.30 til 14.30 ca då sover de minste, de som har sluttet å sove leker, vi leser bøker, spiller lotto, puslespill og leker med playdoh 🙂. Vi går ut fra 09.00 og fra 14.30-16.30 godt for både små og store å være litt inne også. Anonymkode: f64b4...e08 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er det du takker for? Anonymkode: 3c96f...d5f Himmel, glem dette dustespørsmålet mitt anonym e08 Anonymkode: 3c96f...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå