Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Skrevet 26. juni 2020 Takk til dere som sa at jeg aldri burde forlate en mann pga en annen. Tenke hva barnas beste er(noe jeg føler jeg alltid gjør, bortsett fra den tanken jeg hadde). Dere «ristet» meg litt tilbake til virkeligheten. Jeg har valgt min samboer.Fornuften tok meg tilslutt.Følelsene for han andre er ikke helt borte, men følelsene mine for min samboer er mye sterkere nå.Jeg håper vi får en positiv sommer, jeg har tro på det. Det er utrolig hvor mye hjelp man kan finne her inne, takk💗 Anonymkode: c6e1c...8e8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Lykke til! Jeg tok samme valg som deg for noen år siden,å nå fant jeg nylig ut at han har vært utro igjen å at det har pågått over tid. Verste er at hun er på alder med vår eldste datter,noe så kvalmende! Denne gangen kastet jeg han ut å kommer ikke til å tilgi drittsekken! En gang utro,ALLTID utro! Anonymkode: 34b2b...9fe
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk til dere som sa at jeg aldri burde forlate en mann pga en annen. Tenke hva barnas beste er(noe jeg føler jeg alltid gjør, bortsett fra den tanken jeg hadde). Dere «ristet» meg litt tilbake til virkeligheten. Jeg har valgt min samboer.Fornuften tok meg tilslutt.Følelsene for han andre er ikke helt borte, men følelsene mine for min samboer er mye sterkere nå.Jeg håper vi får en positiv sommer, jeg har tro på det. Det er utrolig hvor mye hjelp man kan finne her inne, takk💗 Anonymkode: c6e1c...8e8 Vet samboeren din at han lever med en kvinne som seriøst vurderte å forlate ham for en annen? Hadde jeg vært ham, så hadde det nemlig ikke vært et valg du ville kunnet ta. Jeg ville aldri blitt værende hos noen som trodde jeg var noe som kunne beholdes uansett, at det bare var å velge og vrake. Jeg hadde vraket. Hvis du vurderte å flytte fra meg, hadde du ikke lenger vært bra nok for meg. Håper mannen din vet alt, slik at han kan ta et kvalifisert valg om hvorvidt han ønsker å fortsette med deg. Du pulte vel han andre også? Anonymkode: 21c2a...9c0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Herregud, dere to som svarer i tråden. Skjerp dere!! Hi, jeg har med stor sannsynlighet vært en av de som ba deg om å tenke på barna, og er glad for at du har endt opp med å velge samboeren din. Det er jeg helt sikker på at du ikke kommer til å angre på. Masse lykke til ❤ Anonymkode: 57aaf...a1d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud, dere to som svarer i tråden. Skjerp dere!! Hi, jeg har med stor sannsynlighet vært en av de som ba deg om å tenke på barna, og er glad for at du har endt opp med å velge samboeren din. Det er jeg helt sikker på at du ikke kommer til å angre på. Masse lykke til ❤ Anonymkode: 57aaf...a1d Du synes ikke han selv bør få velge om han vil fortsette å leve med en kvinne som egentlig ville ha en annen mann? Anonymkode: 21c2a...9c0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du synes ikke han selv bør få velge om han vil fortsette å leve med en kvinne som egentlig ville ha en annen mann? Anonymkode: 21c2a...9c0 Enten er du veldig ung, helt i starten av det første seriøse forholdet eller så er du ett helt følelsesløst menneske. For hvem har ikke på ett eller annet tidspunkt i løpet av et langt forhold tenkt tanken? Anonymkode: e08d5...281
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, dere to som svarer i tråden. Skjerp dere!! Hi, jeg har med stor sannsynlighet vært en av de som ba deg om å tenke på barna, og er glad for at du har endt opp med å velge samboeren din. Det er jeg helt sikker på at du ikke kommer til å angre på. Masse lykke til ❤ Anonymkode: 57aaf...a1d Ja tusen takk💕Jeg føler at dette er riktig og det er en god følelse💕 Anonymkode: c6e1c...8e8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Enten er du veldig ung, helt i starten av det første seriøse forholdet eller så er du ett helt følelsesløst menneske. For hvem har ikke på ett eller annet tidspunkt i løpet av et langt forhold tenkt tanken? Anonymkode: e08d5...281 Takk💕Ja vi har vært sammen halve livet, vil tro at alle har opp og nedturer iløpet av et så langt forhold. Anonymkode: c6e1c...8e8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet samboeren din at han lever med en kvinne som seriøst vurderte å forlate ham for en annen? Hadde jeg vært ham, så hadde det nemlig ikke vært et valg du ville kunnet ta. Jeg ville aldri blitt værende hos noen som trodde jeg var noe som kunne beholdes uansett, at det bare var å velge og vrake. Jeg hadde vraket. Hvis du vurderte å flytte fra meg, hadde du ikke lenger vært bra nok for meg. Håper mannen din vet alt, slik at han kan ta et kvalifisert valg om hvorvidt han ønsker å fortsette med deg. Du pulte vel han andre også? Anonymkode: 21c2a...9c0 Haha, snakkes når du er over 40 og har vært i et forhold på 20+år Anonymkode: f92e5...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå