Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har begynt på Strong Nation trening å der må vi ha med treningsmatte. Ser treningsmattene her jeg bor koster 500 kr å det er dyrt når jeg ikke har så god råd. Kan jeg bruke Yogamatte istedet? Ser de koster 250 kr å det var grei pris. Å hva er egentlig forskjellen på yogamatte og treningsmatte? Hilsen nybegynner. Anonymkode: 4f5ee...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har begynt på Strong Nation trening å der må vi ha med treningsmatte. Ser treningsmattene her jeg bor koster 500 kr å det er dyrt når jeg ikke har så god råd. Kan jeg bruke Yogamatte istedet? Ser de koster 250 kr å det var grei pris. Å hva er egentlig forskjellen på yogamatte og treningsmatte? Hilsen nybegynner. Anonymkode: 4f5ee...bf6 De har gode treningsmatter på Ikea for 299 hvis du bor i nærheten. Evnt bestille på nettet. Anonymkode: f043b...eef
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: De har gode treningsmatter på Ikea for 299 hvis du bor i nærheten. Evnt bestille på nettet. Anonymkode: f043b...eef Takk! Har ikke tenkt engang på at de selger sånt,skal sjekke det ut Anonymkode: 4f5ee...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Hva er forskjellen på treningsmatte og yogamatte? Tykkelsen? Anonymkode: 11616...332
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er forskjellen på treningsmatte og yogamatte? Tykkelsen? Anonymkode: 11616...332 En treningsmatte er tykkere og kan være vanskeligere å holde balansen på når man holder på med yoga Anonymkode: ddc67...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har begynt på Strong Nation trening å der må vi ha med treningsmatte. Ser treningsmattene her jeg bor koster 500 kr å det er dyrt når jeg ikke har så god råd. Kan jeg bruke Yogamatte istedet? Ser de koster 250 kr å det var grei pris. Å hva er egentlig forskjellen på yogamatte og treningsmatte? Hilsen nybegynner. Anonymkode: 4f5ee...bf6 En yogamatte er tynnere. Det kan kanskje være hardere for kroppen å bruke det hvis det er mye hopp og sprett som gir støt oppover i kroppen? Anonymkode: ddc67...fb6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: En yogamatte er tynnere. Det kan kanskje være hardere for kroppen å bruke det hvis det er mye hopp og sprett som gir støt oppover i kroppen? Anonymkode: ddc67...fb6 Hopp og sånt gjør vi uten matter. Er når det er øvelser der en må ligge at vi bruker mattene. Anonymkode: 4f5ee...bf6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Mer komfortabelt med treningsmatte pga tykkelsen når det gjøres øvelser på gulvet. Anonymkode: fedf2...c61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå