Gå til innhold

Kan jeg bruke yogamatte istedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt på Strong Nation trening å der må vi ha med treningsmatte. Ser treningsmattene her jeg bor koster 500 kr å det er dyrt når jeg ikke har så god råd. Kan jeg bruke Yogamatte istedet? Ser de koster 250 kr å det var grei pris.  Å hva er egentlig forskjellen på yogamatte og treningsmatte? Hilsen nybegynner.

Anonymkode: 4f5ee...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har begynt på Strong Nation trening å der må vi ha med treningsmatte. Ser treningsmattene her jeg bor koster 500 kr å det er dyrt når jeg ikke har så god råd. Kan jeg bruke Yogamatte istedet? Ser de koster 250 kr å det var grei pris.  Å hva er egentlig forskjellen på yogamatte og treningsmatte? Hilsen nybegynner.

De har gode treningsmatter på Ikea for 299 hvis du bor i nærheten. Evnt bestille på nettet. 

Anonymkode: f043b...eef

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De har gode treningsmatter på Ikea for 299 hvis du bor i nærheten. Evnt bestille på nettet. 

Anonymkode: f043b...eef

Takk! Har ikke tenkt engang på at de selger sånt,skal sjekke det ut :)

Skrevet

Hva er forskjellen på treningsmatte og yogamatte? Tykkelsen?

Anonymkode: 11616...332

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva er forskjellen på treningsmatte og yogamatte? Tykkelsen?

Anonymkode: 11616...332

En treningsmatte er tykkere og kan være vanskeligere å holde balansen på når man holder på med yoga

Anonymkode: ddc67...fb6

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

En yogamatte er tynnere. Det kan kanskje være hardere for kroppen å bruke det hvis det er mye hopp og sprett som gir støt oppover i kroppen?

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

En yogamatte er tynnere. Det kan kanskje være hardere for kroppen å bruke det hvis det er mye hopp og sprett som gir støt oppover i kroppen?

Hopp og sånt gjør vi uten matter. Er når det er øvelser der en må ligge at vi bruker mattene.

Skrevet

Mer komfortabelt med treningsmatte pga tykkelsen når det gjøres øvelser på gulvet. 

Anonymkode: fedf2...c61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...