Gå til innhold

Reise til utlandet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere til å reise til syden/utlandet når det åpnes opp for å slippe karantene?

Anonymkode: 6cbb2...b07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke i år.

Anonymkode: 780a9...a50

Skrevet

Selvsagt ikke

Anonymkode: b1806...0ae

Skrevet

Eh, nei.

Anonymkode: a4f90...bbe

Skrevet

Usikker, nå må vi i alle fall en runde i tenkeboksen.

Vi kjøpte et lite krypinn i Spania i januar. Skulle absolutt ha vært nede for å ha lagt inn typisk strøm, vann og forsikring på oss. Har litt papirarbeid foran oss, for å si det sånn. Om vi drar, blir det max ei uke. 

Anonymkode: 8e0b5...7fc

Skrevet

Nei, kunne ikke falt meg inn i år!

Anonymkode: f2cbe...851

Skrevet

Nei. Jeg evner å innse at faren så absolutt ikke er over, og at å reise til utlandet er å utfordre skjebnen(for å ta litt i). Se bare på Gotland, så lenge varte det......

Jeg har gått gjennom denne tiden uten å være spesielt bekymret for å bli smittet. Men jeg har ikke behov for å oppsøke smitte heller. Har nær familie i risikogruppe og hvis jeg velger å være uforsiktig betyr det at jeg må velge bort kontakt med dette familiemedlemmet, noe jeg ser på sommer egoistisk enn jeg liker å vedkjenne meg.

Har hatt utenlandsferie en gang siden jeg fikk barn for 12 år siden og i år hadde vi tenkt på en tur til Danmark. Men istedet for blir ferien tilbragt i eget fylke og utfluktene blir dagsturer. Får litt vondt av ungene, men sånn må det bare bli i år.

Anonymkode: 021c2...e4b

Skrevet

Mulig Italia i juli

Anonymkode: 116b5...05d

Skrevet

Ja muligens!

Anonymkode: cc1cc...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...