Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Har så lyst på en tur til London i sommer. Tror dere det er ganske trygt å reise i slutten av juli? Og hvordan er det å være der borte nå? Mtp undergrunn, shopping, teatre osv? Er det mye som er stengt der enda, eller har det meste åpnet opp igjen? Anonymkode: 252e5...e97
Hagla Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 London er der neste år også, men det er kanskje ikke du eller alle de andre som bare MÅ ut å reise nå....vel, får håper dere ikke smitter oss som er fornuftige nok til å holde oss hjemme!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 «Har så lyst på en tur til London» kvalifiserer ikke som nødvendig reise. Vi er midt i en pandemi. Jeg bare nevner! Anonymkode: 661bd...1dc
Hannasbananas Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 «Har så lyst...» 🙄🤦🏻♀️ Folk viser seg å være dummere enn jeg noen gang har kunnet forestille meg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Sønnen til en kollega av meg bor i sentral London i en leilighet uten balkong og hans gravide kone har ikke vært ute av leiligheten på 3 mnd. Når de skal til sykehuset for å føde får de ikke sitte i samme taxi. De som skal bli besteforeldre vet at de ikke får se barnet før tidligst september/ oktober, kanskje ikke før til jul Så nei, du reiser ikke til London i år. Anonymkode: 9ec48...20a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 Er det ikke grenser for folks idioti? Jeg reiser ikke til Oslo en gang.... Anonymkode: 71509...8a1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 Siden London har befunnet seg på omtrent samme sted i ca 2000 år, så vil jeg anta at London faktisk finnes også i 2021, og kanskje til og med i 2022. Verden har ikke gjennomlevd så forferdelig mange alvorlige pandemien, men akkurat nå, i 2020 gjør vi det. London har bestått gjennom pandemier tidligere også, og jeg tror London gjennomlever denne også. Har du bittelitt mellom ørene, så har du faktisk ikke lyst til å dra til London akkurat i år. Britiske myndigheter bommet i inngangen til pandemien, og betaler nå prisen. Ønsker du å være en del av den prisen, eller er det greit å holde seg her hjemme på berget hvor pandemien ble tatt relativt på alvor rimelig fort? Jeg bare spør. Anonymkode: 9b2ce...350
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #9 Skrevet 25. juni 2020 Jeg skulle gjerne vært i London. Jeg elsker den byen. Vi skulle vært der i mai jeg og min datter. Vi skulle på teater, ballett Warner Bros. Studios, spise god mat osv. Sånn ble det ikke. Og ikke skal vi det i sommer heller. Kanskje neste vår eller tidlig sommer. Ville ikke reist dit nå, selv om jeg hadde hatt lyst. Jeg er mer fornuftig enn som så. Anonymkode: ef2ec...eb5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #10 Skrevet 25. juni 2020 Vel, England er verken med i EU eller Schengen, så Norge åpner ikke grensene for dem. Vet ikke hvem England åpner grensene til, for det er jo også avgjørende for hvem som kan reise dit. Anonymkode: 44c29...79b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #11 Skrevet 27. juni 2020 On 6/25/2020 at 8:10 PM, Anonym bruker said: Har så lyst på en tur til London i sommer. Tror dere det er ganske trygt å reise i slutten av juli? Og hvordan er det å være der borte nå? Mtp undergrunn, shopping, teatre osv? Er det mye som er stengt der enda, eller har det meste åpnet opp igjen? Anonymkode: 252e5...e97 Hadde ikke tatt sjansen, så lenge det forsatt er veldig mye smitte der Anonymkode: cf8f0...450
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #12 Skrevet 27. juni 2020 Jeg trpr ikke de kommer til å åpne til England med den smitten de har. Anonymkode: 5d3d2...3d2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2020 #13 Skrevet 27. juni 2020 Briter reiser ikke engang selv i eget land om dagen, der er beskjeden at alle skal holde seg hjemme, så jeg tviler på at de har særlig lyst på besøk av deg... Anonymkode: f49c7...799
beef sister Skrevet 27. juni 2020 #14 Skrevet 27. juni 2020 Ja, det er bare å reise, dette covid-19-hysteriet er jo bare tull. God tur! Det går per nå ingen direktefly mellom Norge og London. Du skal i isolasjon i 14 dager etter ankomst til UK. Butikker som er regnet som non-essential åpnet først 15. juni. Frisør, pub, restauranter etc. har ikke lov til å åpne før 4. juli, men selv da er det ikke alt som åpner. Blir tidenes coronaferie! Ellers er det inngått en avtale med EU, som sier et selv om UK har gått ut av EU, kan man reise til alle EU-land, pluss Norge, Sveits, Island og Liechtenstein, som normalt frem til 31. desember.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #15 Skrevet 28. juni 2020 12 timer siden, beef sister skrev: Ja, det er bare å reise, dette covid-19-hysteriet er jo bare tull. God tur! Det går per nå ingen direktefly mellom Norge og London. Du skal i isolasjon i 14 dager etter ankomst til UK. Butikker som er regnet som non-essential åpnet først 15. juni. Frisør, pub, restauranter etc. har ikke lov til å åpne før 4. juli, men selv da er det ikke alt som åpner. Blir tidenes coronaferie! Ellers er det inngått en avtale med EU, som sier et selv om UK har gått ut av EU, kan man reise til alle EU-land, pluss Norge, Sveits, Island og Liechtenstein, som normalt frem til 31. desember. Ingen oppfordres til å reise nå... Det må du ikke finne på hi. Forsikringa gjelder ikke. Anonymkode: 96b06...535
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #16 Skrevet 28. juni 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingen oppfordres til å reise nå... Det må du ikke finne på hi. Forsikringa gjelder ikke. Anonymkode: 96b06...535 Da ville jeg vurdert å bytte forskring. De fleste er operative igjen nå, noen dekker tilogmed korona relaterte hendelser som de hadde klausul mot de første ukene nå. Anonymkode: 121f2...c74
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 Takk for alle svar, selv om det virkelig ikke bør være nødvendig å svare så ufint som noen av dere gjør! Jeg kommer nok ikke til å reise. Anonymkode: 252e5...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå