Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Jeg blir stadig overasket. Anonymkode: a6006...37a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir stadig overasket. Anonymkode: a6006...37a Hun ene skrulla her på forum tenker i alle fall å gjøre det ... Anonymkode: 910bf...cf6
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Jeg brøt den til slutt. Barnet kom med utsagn om vold og da stoppet jeg samvær. Far hadde tidligere utøvd vold mot meg og vært i fengsel for det. Lang historie kort: Jeg stoppet samvær og meldte til politiet. Det var avhør og rettssak. Far fikk ny fengselstraff og ble senere fradømt foreldreansvar. Kall meg gjerne dum, men det er mitt ansvar og min plikt å beskytte barnet mitt Anonymkode: b3b0d...57c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg brøt den til slutt. Barnet kom med utsagn om vold og da stoppet jeg samvær. Far hadde tidligere utøvd vold mot meg og vært i fengsel for det. Lang historie kort: Jeg stoppet samvær og meldte til politiet. Det var avhør og rettssak. Far fikk ny fengselstraff og ble senere fradømt foreldreansvar. Kall meg gjerne dum, men det er mitt ansvar og min plikt å beskytte barnet mitt Anonymkode: b3b0d...57c I ditt tilfelle (og andre i samme situasjon) gjorde du selvfølgelig riktig. Å bryte en samværsdom bare fordi man ikke er enig, er feil. Ved reell mistanke om vold/overgrep sender man selvfølgelig ikke barn på samvær. Anonymkode: 1ae11...643
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #5 Skrevet 25. juni 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: I ditt tilfelle (og andre i samme situasjon) gjorde du selvfølgelig riktig. Å bryte en samværsdom bare fordi man ikke er enig, er feil. Ved reell mistanke om vold/overgrep sender man selvfølgelig ikke barn på samvær. Anonymkode: 1ae11...643 Det kan man faktisk komme til å svi meget kraftig for. Min venninne mistenkte seksuelt misbruk (grunnet det barnet sa + rødt og sårt underliv). Hun nektet å sende barnet på samvær og anmeldte far for overgrep. Det ble sak, og retten mente at hun manipulerte barnet for å sabotere samvær. Faren fikk hovedomsorgen for barnet. Jeg vet ikke hva som faktisk hadde skjedd hos faren, men jeg vet at venninnen min virkelig var redd. Det var ikke noe hun fant på. Anonymkode: 746da...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå