Gå til innhold

Hotell = onanere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser mye med jobb som innebærer mye overnatting på hotell. Onanere mye da... Med en gang jeg ankommer rommet, i dusjen, når jeg legger meg, når jeg står opp før eller etter frokost, og ellers når jeg har tid. Kan lett gi meg selv 11 - 12 orgasmer på en helg. Har gjort det i mange år. Er det flere som er sånn? Hva er det med hotell som gjør at man liksom bare må onanere? 

Anonymkode: c826a...0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Det er vel fordi man da er helt alene med seg selv og er garantert å ikke bli forstyrret.

Anonymkode: d4ce8...307

Skrevet

Oh, wow, la meg gjette, du er han som hater feminisme, HI?

Anonymkode: 8beb2...ebe

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oh, wow, la meg gjette, du er han som hater feminisme, HI?

Anonymkode: 8beb2...ebe

Der bommet du, vil du prøve igjen😉

Hi

Anonymkode: c826a...0a3

Skrevet

Ikke så mange ganger i løpet av døgnet som deg, men jeg har alltid med meg vibratoren min hvis jeg drar bort. Onanerer en gang eller to i døgnet når jeg er alene på hotell eller på hytta. Gjør det ikke like ofte hjemme. 

Anonymkode: 1a0ed...e4f

Skrevet

Man har vel ikke andre ting å finne på da, kanskje? 

Anonymkode: 0eb5d...639

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man har vel ikke andre ting å finne på da, kanskje? 

Anonymkode: 0eb5d...639

Regner med byen har mye spennende å by på både på dagtid og kveld.

Anonymkode: 0dcdf...35d

Skrevet

I hvilken jobb er det i helgene man er på hotell?

Jeg reiser også mye og onanerer typisk ved ankomst, ved leggetid og før frokost. Mer rekker jeg ikke- eller har lyst til. 

Anonymkode: 9b88d...bcc

Skrevet

Herregud, så primitive folk er. Voksne mennesker som onanerer er latterlige. Sitter og graver seg i dåsa og napper seg i fanten som noen jævla aper. HI: Det er fordi du er et lavt utviklet menneske med manglende impulskontroll og overdreven kjønnsdrift. Ta deg noen terapitimer. 

Anonymkode: 3c938...0a6

Skrevet

Du, HI, er vel en undermåler av en mann som vil at damene her skal fortelle deg hvor mye de onanerer på hotellet sånn at du kan fantasere om naborommene der du ligger stusselig og alene for deg selv? 

Anonymkode: 770b0...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...