Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Ser at det er felles grillsteder på campingplassen. Noen som vet om dette er gassgriller eller kullgriller? Må vi evt ha med kull og tennvæske selv? Anonymkode: 9db8d...6bd
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser at det er felles grillsteder på campingplassen. Noen som vet om dette er gassgriller eller kullgriller? Må vi evt ha med kull og tennvæske selv? Anonymkode: 9db8d...6bd Hei, Uten at jeg skal si 100% så mener jeg det er kullgriller. Bor i nærheten så går mye tur der. Utrolig flott og koselig sted. Anonymkode: 75626...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå