Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #1 Skrevet 25. juni 2020 Vi skal på campingtur i sommer, og jeg tenkte å skaffe noen håndklær i mikrofiber. Disse finnes i alle prisklasser ser jeg, så da trenger jeg anbefalinger. Må man opp i pris for å få gode håndklær, eller gjør de rimelige samme nytten? Anonymkode: 82175...ee5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #2 Skrevet 25. juni 2020 Personlig ville jeg gått for rimligste. Har begge deler og merker ikke forskjell. Men, nå er jeg en person som hater microfiber. Jeg føler de «gnisser». Men, skal jeg på langtur der jeg må bære alt over lenger strekke selv der vekt er et issue så tar jeg microfiber med. Anonymkode: 84f7a...36e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #3 Skrevet 25. juni 2020 Jeg synes også microfiber er helt pyton og hadde ikke lagt mye penger i det. Kjøp bare et og prøv det hjemme først, se om du synes det er verdt det. Kommer jo an på om dere skal gå lang, kjøre eller sykle, om du synes det er greit å bruke vanlig håndklær eller vil ha microfiber. Anonymkode: b81e7...22b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #4 Skrevet 25. juni 2020 Mikrofiber egner seg til rengjøring, men helt grusomt å tørke seg med. Jeg hadde heller tatt med mindre håndkler Anonymkode: 7d6cc...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå