Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #26 Skrevet 25. juni 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi kan gjerne bytte Jeg går verken i bikini eller badedrakt fordi det ser ut som en 6 åring i bikini Anonymkode: d46fe...671 Det hadde vært fint å kunne bytte ja 😆 Jeg synes pupper stort sett ser vulgære ut, og at det er mer sexy med små. Jenter og damer med små pupper ser liksom mer «petite» og elegante ut. Heldigvis har vi mennesker ulike preferanser, så alle kan føle seg fine ovenfor noen 😊 Anonymkode: 4fd45...aa2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #27 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har B og er veldig fornøyd med dem, men om jeg kunne valgt ville jeg hatt C. Anonymkode: 5b65c...61c
Julie (: Skrevet 25. juni 2020 #28 Skrevet 25. juni 2020 Jeg har 70D og de har holdt seg relativt uforandret selv om jeg har ammet 5 av de siste 8 årene. Puppene mine oppfører seg ganske pent, det er jeg takknemlig for (i motsetning til håret som har fått noen grå strå).
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #29 Skrevet 25. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes pupper stort sett ser vulgære ut Akkurat🥴 Anonymkode: b35ea...bd2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #30 Skrevet 25. juni 2020 Jeg er tynn/spinkel med A-cup. Skulle gjerne hatt en B så jeg hadde sett ut som en kvinne i stede for en ti år gammel gutt😕 Anonymkode: 50428...d9d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #31 Skrevet 25. juni 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er tynn/spinkel med A-cup. Skulle gjerne hatt en B så jeg hadde sett ut som en kvinne i stede for en ti år gammel gutt😕 Anonymkode: 50428...d9d Enig, har lyst til å ta silikon. Jeg skal ta silikon, da skal jeg minst ha en D-cup. En venninne av meg har noen deilige D-cup som jeg misunner sterkt. De er fine og så gode å ta på, selv er jeg nesten helt flat. Anonymkode: b35ea...bd2
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #32 Skrevet 25. juni 2020 Jeg er helt fornøyd med 75B. Er liten og smal, så til meg å være er de passe store. Anonymkode: a025b...a7d
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #33 Skrevet 25. juni 2020 Ville gjerne hatt faste b med mindre og lysere brystvorter pekende framover. Har dessverre en traktformet, hengende b og en traktformet, hengende dd med mørke, svære brystvorter som peker på tærne. Har måtte lære meg å akseptere dem slik de er, og at de har tjent sin funksjon. Jeg har to døtre, og jeg ville kunne se dem i øynene, og si at de skal være glade i seg selv slik de er, selv om de evt. måtte arve meg. Føles litt dobbeltmoralistisk om jeg skulle si at de skal like ved seg selv det jeg endret på meg. Anonymkode: 5c441...52f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #34 Skrevet 25. juni 2020 Kan ikke alle være fornøyde slik de er? Så trist at kvinner putter inn plastikk her og der, for å passe inn i et "bilde" som ikke er ekte. Vi lever i en rar verden.....(skjønner helsemessige inngrep altså, kreft, ryggproblemer o.l). Anonymkode: 8936f...ae0
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #35 Skrevet 25. juni 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke alle være fornøyde slik de er? Så trist at kvinner putter inn plastikk her og der, for å passe inn i et "bilde" som ikke er ekte. Vi lever i en rar verden.....(skjønner helsemessige inngrep altså, kreft, ryggproblemer o.l). Anonymkode: 8936f...ae0 Selv om jeg har svar tidligere i tråden, at jeg er en 70 E/F og kunne tenkt meg å være en 70 C, så er jeg enig med deg. Og selv om jeg har svart at jeg, hvis jeg bare kunne velge en annen størrelse her og nå, ønsker meg litt mindre pupper, så er jeg fornøyd nok med de jeg har. For meg er det kun et praktisk spørsmål som gjør at jeg kunne tenkt meg litt mindre bryst, lettere å bære på, lettere å finne bh'er (som ikke koster langt mer enn jeg egentlig har råd til), lettere å finne klær. Så for meg er det kun et praktisk spørsmål, og litt pga. at jeg har en nakke som er helt avhengig av at jeg har virkelig gode bh'er. Men, jeg har også en genfeil som gjør at jeg kan få brystkreft. Jeg har tatt mange runder med meg selv, og har bestemt meg for at skulle det skje så fjerner jeg brystene, men uten å ta rekonstruksjon på dem. Så da blir jeg i så fall helt flat. Men jeg ønsker ikke silikon og de risikoene det kan innebære. Jeg tror jeg kan bli fornøyd uansett, det har kun med hvilken innstilling man bestemmer seg for, at man jobber for å akseptere seg selv som man er. Men store bryst, selv ved mine som egentlig ikke er sååå store relativt til kroppens størrelse ellers, kan gi en del fysiske problemer og praktiske problemer, og om jeg kunne knipse og endre akkurat det - uten å legge meg under kniven - så ville jeg nok gjort det. Jeg har en rekke "skavanker" med kroppen, men jeg velger å være fornøyd med den likevel Min erfaring er at jo mindre jeg selv fokuserer på dem, jo mindre legger andre merke til dem også. Det er langt viktigere å fokusere på funksjon i kroppen enn utseende Anonymkode: 87b52...afa
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #36 Skrevet 25. juni 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Akkurat🥴 Anonymkode: b35ea...bd2 Kropp er ekkelt 😉 Anonymkode: 5b7a3...1c7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #37 Skrevet 19. september 2020 Skulle gjerne hatt større... Har A Anonymkode: 37caf...62e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #38 Skrevet 19. september 2020 E-F. Kunnet tenkt meg en B eller C og at jeg ville følt meg komfortabel med bh uten spiler. Anonymkode: 1a0c4...1c6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #39 Skrevet 19. september 2020 Jeg har nå etter å ha lagt på meg C-D, skulle gjerne hatt tilbake min A-cup, trivdes mye bedre med det. Anonymkode: 5ea22...f17
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #40 Skrevet 19. september 2020 Hvis jeg drømmer meg bort en C str🥰 men er bredrygget så en D er nok mer naturlig på meg. Er en E til F str nå.., bare stygge panser lignende bher som sitter behagelig. Tjukke stropper.. i stygge farger. Men må det da nakkemusklene mine er formet allerede pga tunge bryster... blæææh Anonymkode: 54499...309
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #41 Skrevet 19. september 2020 Har 75C, skulle gjerne harr A eller B. Mer praktisk. Anonymkode: 6934a...c53
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #42 Skrevet 19. september 2020 Har H, skulle ønske A eller B.. Tunge og plaget med masse eksem. Umulig å få tak i rimelige bh’er.. Anonymkode: 89480...f1d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #43 Skrevet 19. september 2020 Har 70H. Syns de er for store. Er plaget med rygg og nakkesmerter. Kan ikke hoppe eller løpe uten å føle at de klasker rundt. Og tettsittende klær ser vulgært ut. I tillegg er bh’er i den størrelsen dyrt, gjerne 500-1000 kr pr stk. Skulle gjerne hatt C. Anonymkode: 5e127...93a
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #44 Skrevet 19. september 2020 70C. Kjøpt og betalt 😅 Er også fine etter fire perioder med amming. Men kjenner litt på at jeg skulle ha vært fornøyd med Aen jeg hadde, pga jentene jeg har fått. Jeg vil jo de skal være fornøyd med den de blir, og ikke like dum som mammaen. Vurderer å fjerne innleggende og bare være som jeg er skapt.. Anonymkode: 35a65...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå