Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Kan jeg ta ulønnet permisjon direkte etter fødselspermisjon OG jobbe i en annen stilling samtidig? Annen stilling som er mer gunstig med små barn. Anonymkode: f3f64...821
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Du kan hvis arbeidsgiver tillater det. Anonymkode: fcacb...94a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 Man har krav på ulønnet permisjon for å ta seg av små barn, men man har ikke krav på permisjon for å jobbe et annet sted. Så arbeidsgiveren din kan nekte deg det. Anonymkode: d21f3...817
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Dette lurer jeg på også. Man tar jo permisjon for å ta seg av barnet, men så kan man for eksempel ha en annen stilling på kveldstid/helg, som man ikke kan i den jobben man har permisjon fra. Det må jo gå som at man har permisjon for å ta seg av barnet. Anonymkode: 7a301...a01
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 Jeg vil tro at så sant du ikke har en generell klausul i arbeidskontrakten din om at du ikke kan ta annet arbeid, så kan du fint ta ulønnet omsorgspermisjon og samtidig ta en annen jobb til andre arbeidstider Anonymkode: 7a301...a01
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 For min del vil det være pga at jeg ønsker å være mer tilstede på ettermiddag/kveld enn hva jeg har mulighet til i nåværende stilling. så tenkte alternativet å be om permisjon et år. Og ta en dagtidsjobb et års tid. Så babyen blir litt større før jeg er borte flere kvelder per uke Anonymkode: f3f64...821
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2020 #8 Skrevet 25. juni 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: For min del vil det være pga at jeg ønsker å være mer tilstede på ettermiddag/kveld enn hva jeg har mulighet til i nåværende stilling. så tenkte alternativet å be om permisjon et år. Og ta en dagtidsjobb et års tid. Så babyen blir litt større før jeg er borte flere kvelder per uke Anonymkode: f3f64...821 Du kan ikke ta noen type jobb uten aksept fra arbeidsgiver du har permisjon fra, så du må bare spørre. Anonymkode: d21f3...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå