Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #1 Skrevet 24. juni 2020 Ser det stadig oppdages at viruset har vært i omløp mye tidligere enn antatt. I slutten av februar ble mannen og ene barnet skikkelig dårlig, influensaliknende symptomer med tung pust. En fra jobben til mannen ble dårlig i flere mnd pga lungebetennelse. Tenkte ikke tanken da, for det var ikke oppdaget spredning som skulle tilsi at de fikk corona, men nå som det avdekkes et langt tidligere utbrudd, lurer jeg på om det kan være dette allikevel. Noen som har testet? Anonymkode: 7052c...1fe
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #2 Skrevet 24. juni 2020 Ja, men kan ta blodprøve og så sjekker mikrobiologen på sykehuset om du har antistoffer. Det er pålitelig. Hurtigtestene er ikke det. Anonymkode: ca29b...b75
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, men kan ta blodprøve og så sjekker mikrobiologen på sykehuset om du har antistoffer. Det er pålitelig. Hurtigtestene er ikke det. Anonymkode: ca29b...b75 Er du sikker? For dette har jeg lyst å gjøre slik at om barna har hatt det(noe vi tror) så kunne de dratt for å se faren sin i sommer Anonymkode: bb63b...cef
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, men kan ta blodprøve og så sjekker mikrobiologen på sykehuset om du har antistoffer. Det er pålitelig. Hurtigtestene er ikke det. Anonymkode: ca29b...b75 Vet du om hvem som helst kan bli testet for dette? Ved begrunnet mistanke, selvfølgelig. Jeg var på Ullevål sykehus i januar og den jeg hadde time hos og satt mindre enn to meter fra i over en time var veldig, veldig forkjølet og hadde sittet og jobbet på det rommet i flere timer før jeg kom dit. Bare et par dager etterpå ble jeg veldig forkjølet, og hostet i 14 uker etter dette. Så hadde vært greit å få sjekket. Jeg vet at flere på den avdelingen også enten fikk fastslått korona senere eller de ble satt i karantene. Da jeg snakket med samme person som jeg var til konsultasjon hos i januar i begynnelsen av mars var denne eneste som var igjen på avdelingen, alle andre var enten sykemeldt pga. korona eller i karantene. Så min tanke er at denne personen meget mulig hadde korona, og derfor ikke fikk det da alle andre rundt fikk det etter at det ble kjent i Norge. Anonymkode: 3eb84...be6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Ja, hos Dr Dropin og Volvat kan du gjøre det (må betale selv, da). Anonymkode: d49dc...726
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 Du kan bestille time hos fastlegen. Er en blodprøve. Vi har tatt flere stykker, noen positive og mange negative. Anonymkode: c1b33...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå