Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Jeg kjenner at panikken tar meg her! Det er minstegutten vår som begynner på skolen til høsten.Jeg er ikke klar!Det har gått så fort, plutselig var barnehage-årene gått.Jeg har ikke barnehagebarn mere😭 Jeg er litt redd også, føler ikke at han er klar, føler han ikke er moden nok. Storebror var klar til skole allerede som treåring🤷🏼♀️Da kunne han alfabetet og alt, men det kan ikke nr.2 her💕Han er mere leken og ikke så interessert.Han kan skrive navnet sitt da og kjenner det igjen. Førstemann kunne være alene hjemme etter skolen til vi kom fra jobb, men jeg kan ikke forestille meg å la minstemann gjøre det samme...De er to forskjellige gutter, minste er en nydelig omsorgsfull venn som nesten unnskylder at han er tilstede....💕 Har dere hatt så ulike skolestartere? Anonymkode: 1737d...13e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 Jeg har 3 stk og kjenner følelsen. Men det går bra. Og deilig at man ikke har barn i barnehage lenger! Minste her kunne ikke skrive navnet en gang, ikke så mye som et «ABC» men han er den som har lettest for det. Nå er 1. klasse fullført og han leser alt som er (nesten) og fikk full pott i matematikk i nasjonale tester. Snakker engelsk hele dagen og i forbindelse med spill. (Nei, han spiller ikke hele dagen, bare et uttrykk) Anonymkode: 3e32c...c47
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har 3 stk og kjenner følelsen. Men det går bra. Og deilig at man ikke har barn i barnehage lenger! Minste her kunne ikke skrive navnet en gang, ikke så mye som et «ABC» men han er den som har lettest for det. Nå er 1. klasse fullført og han leser alt som er (nesten) og fikk full pott i matematikk i nasjonale tester. Snakker engelsk hele dagen og i forbindelse med spill. (Nei, han spiller ikke hele dagen, bare et uttrykk) Anonymkode: 3e32c...c47 Kan foresten ikke la han her være hjemme alene enda. Redd for det meste. De to første kunne man det med. Barn er forskjellig . Alt ordner seg. Anonymkode: 3e32c...c47
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Mye skjer løpet av sommeren, og mye skjer da de er på skolen. Kos deg med å ha skolebarn, nyt småskolelivet. Koselig det også Anonymkode: ebe7a...aad
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Jeg har også hatt en av hver, men av mine var det yngste som var mest klar. Eldste kunne knapt kjenne igjen sitt eget navn og hadde ikke noen interesse av å lære bokstaver før han begynte på skolen. Likevel leste han før jul i 1. klasse. Nå starter han i 8. klasse og henger veldig godt med i alle fag. Det at gagn ikke kunne være alene etter skolen tenkte jeg ikke over at skulle være et problem, for han hadde uansett sfo, som nesten alle andre i 1. klasse og nå er det selvfølgelig ikke noe problem å la han være alene🙂 Anonymkode: 9efff...da3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #6 Skrevet 24. juni 2020 Har det helt likt som deg, førstemann var veldig tidlig skolemoden. Minstemann derimot.. han kan ikke telle til 30 en gang, selv om vi har øvd. Skriver navnet sitt og kjenner igjen de fleste bokstaver, men har null interesse. Begynner også på skolen til høsten. Anonymkode: 51394...fcf
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2020 #7 Skrevet 24. juni 2020 Ikke stress med alfabetet da, det lærer de på skolen. Anonymkode: 3d199...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå