Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 Hva gjør man da, når naboens barn (tenåringer) har venner på telt-overnatting i hagen, noen meter fra mitt soveromsvindu, og holder det gående til 1-2 på natta? Unner dem moroa, men veldig plagsomt når jeg skal på jobb og opp kl 05.30. Det var TV-seeing (ute) til over 24, bading i basseng sent på kvelden, og så latter og høylydt prating. Skjønner at det er stas, men burde kanskje holde seg til helgen når de ikke klarer å roe seg til kl 23...🥺 Anonymkode: f1c48...4ba
Merdee Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva gjør man da, når naboens barn (tenåringer) har venner på telt-overnatting i hagen, noen meter fra mitt soveromsvindu, og holder det gående til 1-2 på natta? Unner dem moroa, men veldig plagsomt når jeg skal på jobb og opp kl 05.30. Det var TV-seeing (ute) til over 24, bading i basseng sent på kvelden, og så latter og høylydt prating. Skjønner at det er stas, men burde kanskje holde seg til helgen når de ikke klarer å roe seg til kl 23...🥺 Anonymkode: f1c48...4ba En enkelt natt holder man kjeft og holder ut, er det flere netter kan man si fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå