Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #1 Skrevet 23. juni 2020 https://nordnorskdebatt.no/article/god-tur-puerto-corona «Så til deg som seriøst vurderer å reise til syden: Når du først er i gang - ta gjerne turen innom ditt lokale sykehus og si i fra at du gir blanke i jobben folk gjør, husk å si det eksplisitt til slitne sykepleiere på intensiv som skal ta i mot deg om noen uker, sving innom kreftavdelinga og le litt av landets immunsupprimerte som aldri overlever å møte deg med Koronasmitte etter Mallorcaturen. Husk på forhånd å unnskylde deg overfor alle eldre mennesker i livet ditt du bryr deg om. God tur!« Anonymkode: 703d2...f1f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #2 Skrevet 23. juni 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://nordnorskdebatt.no/article/god-tur-puerto-corona «Så til deg som seriøst vurderer å reise til syden: Når du først er i gang - ta gjerne turen innom ditt lokale sykehus og si i fra at du gir blanke i jobben folk gjør, husk å si det eksplisitt til slitne sykepleiere på intensiv som skal ta i mot deg om noen uker, sving innom kreftavdelinga og le litt av landets immunsupprimerte som aldri overlever å møte deg med Koronasmitte etter Mallorcaturen. Husk på forhånd å unnskylde deg overfor alle eldre mennesker i livet ditt du bryr deg om. God tur!« Anonymkode: 703d2...f1f Enig med deg. La oss alle samle oss og demonstrer mot alle de som vurderer å dra til syden (i hovedsak pensjonister da vi andre ikke har nok ferie til både syden og karantene). Anonymkode: 02e44...645
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Egoistiske nordmenn, fullstappa av overflod og seg selv.. Anonymkode: 01dc5...db7
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig med deg. La oss alle samle oss og demonstrer mot alle de som vurderer å dra til syden (i hovedsak pensjonister da vi andre ikke har nok ferie til både syden og karantene). Anonymkode: 02e44...645 VI klarer vel lett samle en 15-20 000 sikkert, bare i Oslo, også satser vi på rundt 5 000 i de andre større byene! Og det er jo helt trygt og greit siden det er for en god sak! Anonymkode: 186b3...9d1
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Det er jo bare å gå i karantene etterpå. Anonymkode: cb2c0...609
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Jeg er såpass ond at jeg håper det kommer mindre hjem enn de som drar. Bare fint om naturen rydder opp og kvitter seg med idiotene i verden. Gleder meg til folk gråter på TV fordi de trenger hjelp og ikke får det. Anonymkode: 3ef9a...76a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #7 Skrevet 23. juni 2020 Takler dere virkelig ikke at andre har andre meninger enn dere selv? Har dere lagt merke til at vi sære huleboere av noen mennesker som kaller seg nordmenn er de eneste som prioriterer å overleve foran å leve? Angivergenene fra nazitiden har tydeligvis overlevd med dere.Tviler på at det er nestekjærlighet som er motivasjonen her. Enkelt mennesker stinker det søppel av. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Gleder meg til folk gråter på TV fordi de trenger hjelp og ikke får det. Anonymkode: 23e44...57b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #8 Skrevet 23. juni 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takler dere virkelig ikke at andre har andre meninger enn dere selv? Har dere lagt merke til at vi sære huleboere av noen mennesker som kaller seg nordmenn er de eneste som prioriterer å overleve foran å leve? Angivergenene fra nazitiden har tydeligvis overlevd med dere.Tviler på at det er nestekjærlighet som er motivasjonen her. Enkelt mennesker stinker det søppel av. Anonymkode: 23e44...57b Andre meninger? Det handler om egoistiske idioter som kun er opptatt av å sole den bleikfeite kroppen i syden. Ja, jeg håper de går på en skikkelig smell når de er på ferie. Jeg skal klappe. Anonymkode: 3ef9a...76a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #9 Skrevet 23. juni 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takler dere virkelig ikke at andre har andre meninger enn dere selv? Har dere lagt merke til at vi sære huleboere av noen mennesker som kaller seg nordmenn er de eneste som prioriterer å overleve foran å leve? Angivergenene fra nazitiden har tydeligvis overlevd med dere.Tviler på at det er nestekjærlighet som er motivasjonen her. Enkelt mennesker stinker det søppel av. Anonymkode: 23e44...57b «Sære huleboere»? Nordmenn er blandt de «folkeslagene» i verden som reiser desidert mest, så huleboermetaforen din er ikke så treffsikker. Jeg er ikke religiøs, men jeg tar meg noen ganger i å be til Gud om at det skal komme et dødelig virus som kun rammer de med lav intelligens og en godt utviklet egoisme. Tenk så fin verden kunne blitt. Anonymkode: ecebc...2c2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #10 Skrevet 23. juni 2020 Enig at det er galskap å dra på sydentur. Men det at det kryr av utarbeidet sykepleiere må vi bare slutte å tro! Det har totalt sett vært mange færre innlagte på norske sykehus den siste tiden. Jeg vet om avdelinger der det har vært konkurranse i kakebaking fordi de har så lite å gjøre. Snakker om egen erfaring. Anonymkode: d740a...780
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #11 Skrevet 23. juni 2020 Men i alle dager da! Det er ikke ulovlig å dra sørover for å se til hus og leiligheter! Anonymkode: e6491...02e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #12 Skrevet 23. juni 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men i alle dager da! Det er ikke ulovlig å dra sørover for å se til hus og leiligheter! Anonymkode: e6491...02e Hvem har snakket om å «se til his og leiligheter»? Har du ikke forstått hva tråden handler om? Anonymkode: ecebc...2c2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #13 Skrevet 23. juni 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem har snakket om å «se til his og leiligheter»? Har du ikke forstått hva tråden handler om? Anonymkode: ecebc...2c2 Du har ikke forstått. Hvor i artikkelen står det at Norwegian og SAS’ kunder skal på ferie og menge seg med koronasyke spanjoler? Anonymkode: e6491...02e
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #14 Skrevet 23. juni 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men i alle dager da! Det er ikke ulovlig å dra sørover for å se til hus og leiligheter! Anonymkode: e6491...02e Det er ikke ulovlig men det er tåplig å gjøre det. Du får uansett ganske sikkert et lokalt firma til å gjøre den jobben billigere enn det vil være å betale reisen ned for deg. Anonymkode: 06960...1be
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #15 Skrevet 23. juni 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke forstått. Hvor i artikkelen står det at Norwegian og SAS’ kunder skal på ferie og menge seg med koronasyke spanjoler? Anonymkode: e6491...02e Hvor i artikkelen (eller kronikken, som det jo er) står det at størsteparten av de som skal til Spania i ferien reiser for å «se til hus og leiligheter»? Anonymkode: ecebc...2c2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #16 Skrevet 23. juni 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor i artikkelen (eller kronikken, som det jo er) står det at størsteparten av de som skal til Spania i ferien reiser for å «se til hus og leiligheter»? Anonymkode: ecebc...2c2 Samtlige jeg har hørt skal reise til Spania, skal dit for å se etter hus og leiligheter. Slutt å anta at alle er idioter som gir faen. Anonymkode: e6491...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå