Gå til innhold

Tror ikke samboer tenner på meg lenger😒

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid(25 uker på vei med nr 5) og har lagt på meg 10 kilo, var ikke tynn i utgangspunktet heller. Er høy også og over 100 kilo.. han derimot har slanket seg over 20 kilo siden januar og jeg føler meg som ett fleskeberg naken sammen med han. Han har også fått seg ny jobb der han må trene og holde seg i form. Menst jeg ligger hjemme med bekkenløsning og dårlig form og føler meg bare lat og dvask. Vi har sex kansje 1 gang i uka om han gidder( han jobber masse) jeg kjenner jeg har mistet sexlysta også litt siden jeg føler meg fæl!! Og vil ikke være til bry! Men er redd han skal finne seg ei ny😒  kanske ei yngre og snerten ei istendenfor store tunge meg😪 han koser med meg da og holde rundt meg når vi legger oss på kvelden og sier han elsker meg men.. 

Anonymkode: d789c...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han koser med deg, holder rundt deg, sier han elsker deg, og han lager en haug med unger med deg! Og sex en gang i uka når dere har fire barn!? 
i uke 25 føler man seg ikke bravid, bare tjukk. Men her har du virkelig INGENTING å klage på. Du blir nok tidsnok slank igjen av å løpe etter 5 barn! Skjerpings! 

Anonymkode: b3a3a...17e

Skrevet

Kanskje du skal være litt glad i deg selv? Ok så er du pasifisert og ligger på sofaen. Da må du passe på hva du spiser. Ingenting som tyder på at han synes du er fæl. Sex en gang i uka er ingen krise, det er faktisk normalt. 

Anonymkode: f6bca...482

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han koser med deg, holder rundt deg, sier han elsker deg, og han lager en haug med unger med deg! Og sex en gang i uka når dere har fire barn!? 
i uke 25 føler man seg ikke bravid, bare tjukk. Men her har du virkelig INGENTING å klage på. Du blir nok tidsnok slank igjen av å løpe etter 5 barn! Skjerpings! 

Sliter med dårlig selvbilde og det slår alltid inn når jeg er gravid🙈🙈 

Hi

Skrevet

Han er også veldig kjekk, høy og mørk med brede skuldre og med den jobben får han sikkert mange tilbud fra andre damer😔 

Hi

Skrevet

Min samboer var ærlig på at han ikke klarte å tenne på meg mens jeg var gravid og tykk. Selvom det var veldig sårende å høre, kan jeg likevel forstå han. Vi ble enige om at sånn er det bare og han får ikke gjort noe med det. Det er bare midlertidig. Så snart barna var ute og kiloene vekk var sexlivet oppe som normalt, og jeg merker godt at tenninga hans er tilbake. Nå høres det ikke ut som dette er noe problem for din samboer, så det ville jeg lagt fra meg. Forstår likevel dine bekymringer. Man føler seg ikke veldig fin som gravid med flere kilo for mye. Snakk med han om hva du føler er mitt råd

Anonymkode: 27e2f...4d1

Skrevet

Du er hormonell og hysterisk

Anonymkode: edd5e...67f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min samboer var ærlig på at han ikke klarte å tenne på meg mens jeg var gravid og tykk. Selvom det var veldig sårende å høre, kan jeg likevel forstå han. Vi ble enige om at sånn er det bare og han får ikke gjort noe med det. Det er bare midlertidig. Så snart barna var ute og kiloene vekk var sexlivet oppe som normalt, og jeg merker godt at tenninga hans er tilbake. Nå høres det ikke ut som dette er noe problem for din samboer, så det ville jeg lagt fra meg. Forstår likevel dine bekymringer. Man føler seg ikke veldig fin som gravid med flere kilo for mye. Snakk med han om hva du føler er mitt råd

Anonymkode: 27e2f...4d1

Han har ikke noe imot at jeg er gravid han synst jeg er flott men vi hadde mer sex forrige svangerskap🤪 nå er jeg større også😏 

Hi

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Hadde tenkt å skrive det samme selv... Ja, skjerp deg, hi. Ikke sitt å synes synd på deg selv! 

Anonymkode: 71d77...854

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er gravid(25 uker på vei med nr 5) og har lagt på meg 10 kilo, var ikke tynn i utgangspunktet heller. Er høy også og over 100 kilo.. han derimot har slanket seg over 20 kilo siden januar og jeg føler meg som ett fleskeberg naken sammen med han. Han har også fått seg ny jobb der han må trene og holde seg i form. Menst jeg ligger hjemme med bekkenløsning og dårlig form og føler meg bare lat og dvask. Vi har sex kansje 1 gang i uka om han gidder( han jobber masse) jeg kjenner jeg har mistet sexlysta også litt siden jeg føler meg fæl!! Og vil ikke være til bry! Men er redd han skal finne seg ei ny😒  kanske ei yngre og snerten ei istendenfor store tunge meg😪 han koser med meg da og holde rundt meg når vi legger oss på kvelden og sier han elsker meg men.. 

Hærlighet 🙈 Her tror jeg du kanskje pålegger samboeren din tanker du har om deg selv. Tror nok det ligger mer psykisk hos deg, enn at samboer faktisk ikke tenner på det..

Hvis dette er noe du sliter masse med og tenker mye på, så kommuniser med partneren din. Han er ikke tankeleser, men ikke få han til å føle seg dårlig for det har han ingen grunn til å føle. Han gir deg nærhet, kjærlighet og er intim. 

Anonymkode: 38229...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...