Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Begynner å irritere meg veldig! Snakker nedlatende om absolutt alle. Selv ønsker hun at folk skal være veldig hyggelig med henne, mener vi andre skviser henne ut og ikke er hyggelige! Vi jobber begge fast i 100% stilling, vi er kun 10 ansatte så miljøet er sårbart. Sier ofte til oss at lederen vpr også ikke liker henne. En gang det kom inn en klage på en annen kollega, på mail, så videresendte hun mailen til sjefen med det samme. Sa ingenting til den det gjaldt selv om hun var like ved. Samtidig er hun SÅ opptatt av at hun ønsker å vite hvis noen klager på henne. For vi må jo være «sammensveiset». Dette er ingen ung dame, nærmer seg 50. Jeg for min del må passe på alt jeg sier i tilfelle hun skal ta noe ille opp. Som oftest er det helt barnslige ting som hun tar ille opp. Hva bær jeg gjøre? Har forsøkt å snakke med henne Anonymkode: 68532...9a3
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begynner å irritere meg veldig! Snakker nedlatende om absolutt alle. Selv ønsker hun at folk skal være veldig hyggelig med henne, mener vi andre skviser henne ut og ikke er hyggelige! Vi jobber begge fast i 100% stilling, vi er kun 10 ansatte så miljøet er sårbart. Sier ofte til oss at lederen vpr også ikke liker henne. En gang det kom inn en klage på en annen kollega, på mail, så videresendte hun mailen til sjefen med det samme. Sa ingenting til den det gjaldt selv om hun var like ved. Samtidig er hun SÅ opptatt av at hun ønsker å vite hvis noen klager på henne. For vi må jo være «sammensveiset». Dette er ingen ung dame, nærmer seg 50. Jeg for min del må passe på alt jeg sier i tilfelle hun skal ta noe ille opp. Som oftest er det helt barnslige ting som hun tar ille opp. Hva bær jeg gjøre? Har forsøkt å snakke med henne Anonymkode: 68532...9a3 Lærer ? Høres ut som om det er min kollega du omtaler, så finnes tydeligvis flere av den versjonen. Jeg holder meg profesjonell overfor min kollega og holder en viss avstand. Å innvolvere seg for mye med sånne personer i jobbsammenheng eller på privaten er virkelig ikke bra. Anonymkode: d49a8...5c8
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Lærer ? Høres ut som om det er min kollega du omtaler, så finnes tydeligvis flere av den versjonen. Jeg holder meg profesjonell overfor min kollega og holder en viss avstand. Å innvolvere seg for mye med sånne personer i jobbsammenheng eller på privaten er virkelig ikke bra. Anonymkode: d49a8...5c8 Jeg jobber mest tett med henne av alle. Det er faktisk veldig slitsomt å måtte tenke hva som kommer ut av munnen min til enhver tid. Kan ikke tulle med henne heller. Hvis jeg prater mye med andre kolleger i løpet av dagen så blir hun sur og gretten. To ganger har jeg spurt hva det er siden hele ansiktet hennes viser at det er noe galt. Da sier hun bare at det er veldig vanskelig for henne at vi ikke tar henne med i samtaler. Men hun sitter jo der, og vi snakker om helt vanlige ting, alt fra barn til oppskrifter. Så jeg hele tiden være obs på om jeg ser på henne under en samtale og stiller henne spørsmål, sånn at hun skal være med i samtalen. Har ikke nevnt dette for lederen vår enda, føler jeg da går bak ryggen hennes. Anonymkode: 68532...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå