Gå til innhold

er det frekt å komme med barn på trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på snart 9 år har alltid vært glad i være hjemme alene noen timer eller skolen eller om jeg skal kjedelig ærend.Så jeg meldte meg på gruppetrening som ligger 10 minutter å gå fra der vi bor. Men nå har han plutselig helt over natten blitt redd for å være hjemme alene selv om det bare er snakk om en time. Er det innafor å la han sitte i gangen utenfor der vi trener i 30 minutter en gang i uken? Han syns selv det er greit ettersom han kan spille på mobilen. Idag fikk han være med inn ettersom jeg spurte om det var greit,men har ikke lyst å spørre om det hver gang. Er det frekt å bare dukke opp på trening hver mandag å la sønnen min sitte i gangen utenfor mens jeg trener? Har dessverre ikke råd til å betale barnevakt.

Anonymkode: 89991...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig. Treningssentre er for medlemmer. Og barnepass, om de har, er han for stor til. 
Han er ikke dekket av forsikringen der heller. 

Anonymkode: 14653...3a8

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke vanlig. Treningssentre er for medlemmer. Og barnepass, om de har, er han for stor til. 
Han er ikke dekket av forsikringen der heller. 

Anonymkode: 14653...3a8

Dette er ikke treningssenter :) De låner barneskolen sine lokaler. Han sitter å spiller på mobilen i de 30 minuttene så er ikke redd for hva han finner på.

Skrevet

Jeg tenker det må være greit :)

Anonymkode: e3f2c...f65

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min på snart 9 år har alltid vært glad i være hjemme alene noen timer eller skolen eller om jeg skal kjedelig ærend.Så jeg meldte meg på gruppetrening som ligger 10 minutter å gå fra der vi bor. Men nå har han plutselig helt over natten blitt redd for å være hjemme alene selv om det bare er snakk om en time. Er det innafor å la han sitte i gangen utenfor der vi trener i 30 minutter en gang i uken? Han syns selv det er greit ettersom han kan spille på mobilen. Idag fikk han være med inn ettersom jeg spurte om det var greit,men har ikke lyst å spørre om det hver gang. Er det frekt å bare dukke opp på trening hver mandag å la sønnen min sitte i gangen utenfor mens jeg trener? Har dessverre ikke råd til å betale barnevakt.

Jeg ser ikke problemet med å ta han med - det ville jeg gjort, bare forklar han at han ikke må forstyrre 😊

Anonymkode: a8c54...916

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ikke problemet med å ta han med - det ville jeg gjort, bare forklar han at han ikke må forstyrre 😊

Anonymkode: a8c54...916

Han var jo med i dag å til og med inn i salen,men han forstyrret ingen. Han satt med mobilen på samme plass hele tiden å var dyp konsentrert om ett spill :) 

Er foresten alenemamma å har kun barnefri annenhver helg.

Skrevet

Dette høres helt OK ut, spør du meg.

Anonymkode: 109c8...4cf

Skrevet

Ser ikke at det skulle være noe problem😊 Er ikke akkurat som at han er i veien, støyer eller forstyrrer. 

Anonymkode: 4fe91...b85

Skrevet

Han kan nok bli nektet å være inne i salen der treningen foregår pga strenge coronaregler om hvor mange som kan være samlet. Men om han sitter i gangen så burde det jo ikke være ett problem.

Skrevet

Vet du, jeg liker ikke at noen sitter og ser på når jeg trener, så jeg ville hatt problemer dersom noen kom drassende med en 9åring til trening. Sitte på gangen ja, men ikke inne i salen. Hadde nok ikke klart å si noe dersom de andre sa ok, og dermed hadde jeg hoppet over treningen der.. 

Regner med det er flere som meg. Med mindre du vet han kan sitte på gangen, ikke ta han med! 

Anonymkode: 34db6...c8e

Skrevet

Helt Ok. Og barn er sånn i faser 😊

Anonymkode: f89a6...dd3

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vet du, jeg liker ikke at noen sitter og ser på når jeg trener, så jeg ville hatt problemer dersom noen kom drassende med en 9åring til trening. Sitte på gangen ja, men ikke inne i salen. Hadde nok ikke klart å si noe dersom de andre sa ok, og dermed hadde jeg hoppet over treningen der.. 

Regner med det er flere som meg. Med mindre du vet han kan sitte på gangen, ikke ta han med! 

Anonymkode: 34db6...c8e

Var jo derfor jeg tenkte at han kan sitte i gangen,å han syns selv at det er helt greit.

Skrevet

Akkurat ved dette er det helt greit å ta ham med. Ser for meg dere bor litt landlig ettersom treningstilbudet leier skolen 😊 

Har gutten din venner da? Går jo an at han er hos en venn imens eller har besøk av en. Sånn av og til mener jeg og så blir han med deg de andre gangene. 

Anonymkode: e2442...9ef

Skrevet

Helt ok, ser virkelig ikke noe problem med det! Viktig at du trener 😊

Anonymkode: 39b0f...5a2

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han var jo med i dag å til og med inn i salen,men han forstyrret ingen. Han satt med mobilen på samme plass hele tiden å var dyp konsentrert om ett spill :) 

Er foresten alenemamma å har kun barnefri annenhver helg.

Inn i salen er ikke greit.

Anonymkode: e8dad...d6a

Skrevet

Ikke greit, plutselig kommer han inn og skal bare tisse, er tørst, lurer på når timen er ferdig etc.

Du sier at han ikke forstyrret noen i salen, det vet du ikke. Jeg hadde ikke likt det, godt mulig jeg hadde sagt i fra at dette ikke er ok. 

Skrevet

Helt greit 😊

Anonymkode: 4548d...ea2

Skrevet

At han sitter utenfor i korridoren er vel helt greit. Ikke lett å være alenemor 

Anonymkode: 2a180...e05

Skrevet
5 timer siden, frk Nilsen skrev:

Ikke greit, plutselig kommer han inn og skal bare tisse, er tørst, lurer på når timen er ferdig etc.

Du sier at han ikke forstyrret noen i salen, det vet du ikke. Jeg hadde ikke likt det, godt mulig jeg hadde sagt i fra at dette ikke er ok. 

Det er ikke vanlig at et barn på ni år oppfører seg slik.

HI: Helt ok å la ham vente utenfor, men ikke ta ham med inn. Mange synes det er ekkelt med tilskuere mens de trener.

Anonymkode: 87627...607

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med om han var med inn i salen. Dere som reagerer på tilskuere: mener dere virkelig at dere bryr dere om at et ni år gammelt barn ser dere trene? Jeg skjønner dere hadde reagert om det var en voksen, men et barn? Hva spiller det for rolle?

Skrevet

Helt greit hvis han sitter i gangen, men ikke ta han med inn, de hadde jeg synes var ubehagelig. 

Anonymkode: 4e328...eb9

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke vanlig at et barn på ni år oppfører seg slik.

HI: Helt ok å la ham vente utenfor, men ikke ta ham med inn. Mange synes det er ekkelt med tilskuere mens de trener.

Okey da kan han vente ute i gangen eventuelt :)

Skrevet
Akkurat nå, tante grusom master of law skrev:

Personlig hadde jeg ikke hatt noen problemer med om han var med inn i salen. Dere som reagerer på tilskuere: mener dere virkelig at dere bryr dere om at et ni år gammelt barn ser dere trene? Jeg skjønner dere hadde reagert om det var en voksen, men et barn? Hva spiller det for rolle?

Spiller ingen rolle for meg, men vet at det gjør det for noen. En venninne av meg er veldig overvektig. Hun har opplevd at barna hennes har fått beskrevet hvordan moren Har sett ut i dusjen på svømmehallen av andre barn. Tror ikke hun hadde vært komfortabel med å bli betraktet av noen som ikke selv deltar i treningen. Kan maniske bare godta at noen ikke er så komfortable med kroppene sine, og la dem få ha treningen i fred? En niåring er ikke et uskyldig barn, de kan være ganske forferdelige i karakteristikkene sine (sier ikke at det gjelder HIs sønn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...