Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #1 Skrevet 22. juni 2020 Far skal absolutt bry seg om hva jeg skal gjøre med barna når jeg har barna i ferien. Jeg bryr meg ikke en tøddel om hva ham gjør på sitt samvær så lenge barna er fornøyd! Han skal til Beitostølen med hele sin familie. Leid hytte å skal gjøre absolutt alt de har å tilby der. Flott!! La barna kose seg er min mening. Men JEG har jo ikke bestilt noe så barna kommer sikkert til å kjede seg mener far. I dag har de vært i Klatreparken med ungdomsklubben. I morgen har de spurt om en spilldag hjemme. Onsdag er det badestranda med meg. Torsdag er det ut på tur med ungdomsklubben. Fredag er det fisketur med meg. Vi har planlagt å campe en uke med min venninne og hennes 2 barn som er like gamle som mine barn. Vi skal også på National Museet, Naturhistorisk Musseum med den Botaniske hagen og det hele. Vi skal sjekke ut Biblioteket i Bjørvika. Disse dagene blir det piknik med sekken full av matpakker og hjemmebakst! Det blir nok mye tid på stranda i nærheten her, og fisketurer. Vi har trampoline og fotballmål i hagen, nye sykler og bil tilgjengelig om vi ønsker å ta noen turer på sparket. Jeg har ingen planer om å blakke meg i sommer da lommeboka er litt slank fra før av. Og i steden for den faste sydenferien så blir det en ferie slik JEG er vant til! Er der virkelig nødvendig å ha prikra planer for hver time hele sommeren igjennom? Jeg jobber ikke i sommer uansett, så har all tiden barna trenger. Må jeg virkelig forsvare meg for far? Må jeg dele hver eneste plan jeg har med han? Jeg har hovedomsorgen. Anonymkode: 0751c...82b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2020 #2 Skrevet 22. juni 2020 Det høres ut som de barna verken får slappe skikkelig av verken hos han eller deg. Noe skjer jo hele tiden.... Nei, han skal ikke blande seg så bare ignorer det glatt. Anonymkode: dcb7b...385
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Jeg synes nesten at jeg har for lite planer når jeg skal ha 6 uker ferie 🙄 Hi Anonymkode: 0751c...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå