Gå til innhold

Trenger tips til nettside til bruk ved vektreduksjon. Hvilken side anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker en nettside som det er enkelt å registrere mat, trening og som viser vektnedgang. Jeg skal ned mange, mange kg.....Så har du gode tips til meg, så er jeg takknemlig for det. 

Jeg synes pc er veldig greit å bruke, så trenger ikke være app. 

Er noen år siden sist jeg gjorde dette, så de ulike sidene har kanskje endret seg, så derfor fint med tips fra andre mer oppdaterte 🙂

Anonymkode: 003ac...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker grete roede, den er helt ok

Anonymkode: fcc95...e98

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker grete roede, den er helt ok

Jeg brukte den for noen år siden, men så gjorde de noen endringer som jeg ikke likte, så meldte meg ut. Jeg synes at registeringen av mat ble mer tungvint, og synes å huske at målnedgangen ikke ble synlig...

Men takk for tips 🙂

hi

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg brukte den for noen år siden, men så gjorde de noen endringer som jeg ikke likte, så meldte meg ut. Jeg synes at registeringen av mat ble mer tungvint, og synes å huske at målnedgangen ikke ble synlig...

Men takk for tips 🙂

hi

Den er synlig den

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den er synlig den

Som viser hvor mye man ha gått ned, og hvor mye det er igjen til målet?

hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som viser hvor mye man ha gått ned, og hvor mye det er igjen til målet?

hi

Den viser hvor mye en har gått ned i vekt og midjemål, men husker ikke helt om den viser hvor mye det er igjen til målet. Jeg har og brukt sidene tidligere, likte de bedre da, synes det er litt mer tungvint å finne frem nå, men så er jeg et vanemennneske og da 😁

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den viser hvor mye en har gått ned i vekt og midjemål, men husker ikke helt om den viser hvor mye det er igjen til målet. Jeg har og brukt sidene tidligere, likte de bedre da, synes det er litt mer tungvint å finne frem nå, men så er jeg et vanemennneske og da 😁

Tidligere kunne vi se hvor mye igjen til målet, og andre endringer gjorde at jeg meldte meg ut. Likte ikke endringene. Vurderer "vektklubben". Noen med erfaringer med nettsiden?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...